Jung

41. Data: 2010-10-28 21:58:16

Temat: Re: Jung
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:iacm0j$o3a$1@inews.gazeta.pl...

> Kusząca byłaby hipoteza, że sny z odwrócona perspektywą czasową, w których
> skutek wyprzedza przyczyne, są tylko efektem spuszczenia ze smyczy sił,
> które buduja podłoże naszej psychiki, dzięki krótkotrwałemu uwolnienieniu
> sie od potrzeby działania w makroskali.

Tak, kuszaca, i dlatego nalezy byc w dwojnasob czujnym. Juz niejedna taka
propozycja skonczyla sie na manowcach, albo paleniu czarownic.

A propos snow kiedys czytalem fajna lekture
http://allegro.pl/paul-raths-miedzy-snem-a-dniem-i12
85118774.html

Juz niewiele z tego pamietam, ale zdaje sie, ze byly tam proby wyjasniania
tych sennych zaleznosci czasowych. Dzisiaj pewnie sa jeszcze lepsze teorie.

42. Data: 2010-10-28 21:59:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Nie poznaję kolegi- to na pewno ten sam vonBraun, a nie nowy lepszy?

No tak, uderz w magie a Chiron zaraz sie odezwie.

43. Data: 2010-10-28 22:25:48

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Jung
Wiadomość:

Ghost napisał(a):
> U�ytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisa� w wiadomo�ci

> No tak, uderz w magie a Chiron zaraz sie odezwie.

Kurwa mać jaka magia od stu lat masz fizykę kwantową debilu
pierdolony. Czas nie jest na zewnątrz, czas- przestrzeni wstrzykuje
człowiek ...zobacz Kretynie Kanta ...a Jung z tą synchronicznąścią
siegał do fenonenologii ....Jak kurwa założyć ten kf, bo ja zeświruje
od tego debila?

44. Data: 2010-10-28 22:51:38

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 00:25, Nemezis <s...@g...com> wrote:
> [...]
> człowiek ...zobacz Kretynie Kanta ...a Jung z tą synchronicznąścią
> siegał do fenonenologii ....Jak kurwa założyć ten kf, bo ja zeświruje

A jednak jestes zalosny.

45. Data: 2010-10-28 23:35:48

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> A jednak jestes zalosny.

Ja jestem żałosy jak debil podwarza fakty z przed 100 i więcej
lat...co próżność do próżności ciągnie... to mnie splonkuj i piszcie
tematy typu...to nie możliwe że brzoza rośnie..,bo wy wiecie debile
lepiej że nie powinna rosnąć. Nadmuchana paniena próżnością.

46. Data: 2010-10-28 23:51:21

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 01:35, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> [...]
> tematy typu...to nie możliwe że brzoza rośnie..,bo wy wiecie debile
> lepiej że nie powinna rosnąć. Nadmuchana paniena próżnością.

A musisz drzec te morde na caly kosmos??
No wiem, musisz.

Tylko ja glupia, zawsze mam jakies
polnne nadzieje.

Posluchaj sobie King Crimson, ale nie
tych, co podalam, tylko tych konkretnych.
Moze Ci przejdzie chociaz na chwile.

47. Data: 2010-10-28 23:56:39

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> [...]
> polnne nadzieje.
>
> Posluchaj sobie King Crimson, ale nie
> tych, co podalam, tylko tych konkretnych.
Najpierw wylewasz złość na Ikselcie, żeby jeszcze bardziej jej
dokopać...a nawet jednej 0.100 nie masz jej kolorytu, a teraz
przyjebałaś się do mnie ze swoją złośliwością....idź się wymasturbuj
to napięcie zejdzie i przestaniesz się czepiać.

48. Data: 2010-10-29 00:09:21

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

49. Data: 2010-10-29 00:13:08

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> A jednak jestes zalosny.

O kogo? Uważasz, że atakuje ghosta przez zazdrość? Nie, takie debilswa
wypisuje, że już mnie ręka boli o jego pożałowania godnych
''wypostów''. O to ci chodzi czy o coś innego? Hmmm.?

50. Data: 2010-10-29 00:17:52

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis napisał(a):

> O kogo? Uważasz, że atakuje ghosta przez zazdrość? Nie, takie debilswa
> wypisuje, że już mnie ręka boli o jego pożałowania godnych
> ''wypostów''. O to ci chodzi czy o coś innego? Hmmm.?

Acha żałosny napisałaś myślałem że zazdrosny....Mnie pytałaś się o
uzasadnienia stwierdzeń, ale sama jesteś tak napuszona że nie
uzasadniasz, więc się czepiasz? No a co ty chcesz od masturbacji,
może ci pomoże .

Koniec prasowki
Jezyk nienawisci
Władza