Jung

51. Data: 2010-10-29 05:32:49

Temat: Re: Jung
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" napisał w wiadomości grup
g2000yql.googlegroups.com...

Re: Jung
Wiadomość:

Ghost napisał(a):
> U�ytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisa� w wiadomo�ci

> No tak, uderz w magie a Chiron zaraz sie odezwie.

Kurwa mać jaka magia od stu lat masz fizykę kwantową debilu
pierdolony. Czas nie jest na zewnątrz, czas- przestrzeni wstrzykuje
człowiek ...zobacz Kretynie Kanta ...a Jung z tą synchronicznąścią
siegał do fenonenologii ....Jak kurwa założyć ten kf, bo ja zeświruje
od tego debila?
to nie jest debil. To jednobitowy (czyli dwustanowy- zerojedynkowy) program.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

52. Data: 2010-10-29 05:33:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Nie poznaję kolegi- to na pewno ten sam vonBraun, a nie nowy lepszy?

No tak, uderz w magie a Chiron zaraz sie odezwie.
==========
no tak- magia magią, ale to są naukowe rzeczy.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

53. Data: 2010-10-29 05:38:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

========

> Nie poznaję kolegi- to na pewno ten sam vonBraun, a nie nowy lepszy?
> :-)
>

> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Miłość.

To znacznie gorszy vonBraun od wszystkich poprzednich - ten zje Cie na
śniadanie, popije kwasem solnym i pomyśli, ze pozbył sie problemu
niestrawności.

==========
A skoro już tak sobie piszemy- ośmieliłem się:-). Mam do Ciebie 2 pytania-
już kiedyś próbowałem, ale nie miałeś czasu- więc się przypominam:

1. deja vu

2. jasne sny (budzisz się we śnie i sterujesz świadomie snem)

3. sny szamańskie "na bębnie"- choć tu raczej trudno mówić o śnie- to inny
stan- przynajmniej mózgu

czy masz jakieś swoje teorie?

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

54. Data: 2010-10-29 05:59:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

A skoro już tak sobie piszemy- ośmieliłem się:-). Mam do Ciebie 2 pytania-

---------------------
no i z 2 zrobiłem 3:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

55. Data: 2010-10-29 06:08:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>A jednak jestes zalosny.

A jednak nie rozumiem Ciebie.

56. Data: 2010-10-29 06:10:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> No tak, uderz w magie a Chiron zaraz sie odezwie.
==========
> no tak- magia magią, ale to są naukowe rzeczy.

Para-naukowe, nie mieszaj fizyki kwantowej z dopiskimi roznych cwaniakow
robiacy kase na ludzkiej naiwnosci i potrzebie dowartosciowania swojej
wiedzy.

> Prawda

A la Chiron.

57. Data: 2010-10-29 06:16:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup

> [...]

Para-naukowe, nie mieszaj fizyki kwantowej z dopiskimi roznych cwaniakow
robiacy kase na ludzkiej naiwnosci i potrzebie dowartosciowania swojej

A la Chiron.
=============

Tak, masz rację:-)
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

58. Data: 2010-10-29 06:18:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========

=============

> Tak, masz rację:-)

Tylko przez przypadek, ten promieniotworczy.

59. Data: 2010-10-29 07:10:20

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message news:iacmp9$ura$1@news.onet.pl...

> Są sposoby na złagodzenie skutków...ale to nie takie proste.

Jakie?

Wglad?
Przebaczenie? Skrucha? Pokora?
Reorganizacja wlasnego swiata?

Druch

60. Data: 2010-10-29 07:18:58

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

==========
> A skoro już tak sobie piszemy- ośmieliłem się:-). Mam do Ciebie 2 pytania-
> już kiedyś próbowałem, ale nie miałeś czasu- więc się przypominam:
>
> 1. deja vu

Czytałem kiedyś, że to skutek minimalnych różnic czasowych między
przetwarzaniem odbieranych bodźców przez różne miejsca w mózgu. Zrozumiałem
to tak, że jakby jedna grupa neuronów przetwarzając bodźce dysponuje już
przetworzonymi bodźcami z innej grupy i interpretuje je jako już znane.

Ale też jestem ciekaw, co o tym wie, jak rozumie deja vu vB.

[...]

P.

Koniec prasowki
Jezyk nienawisci