Juz nie moge sie doczekac dzisiejszej porcji od Drucha.

31. Data: 2010-05-10 11:17:31

Temat: Re: Juz nie moge sie doczekac dzisiejszej porcji od Drucha.
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch wrote:

> Dzieki za troske o mnie.
> Nie wiem czemu ale ostatnio duzo osob mi odpowiadaja.
> Nie ryzykowalbym tezy jaka stawiasz, ze odpowiadaja bez czytania :))

A zadam podchwytliwe pytanie: rozumieją i akceptują to co napisałeś? ;-)

> A teraz zeby wystraszyc Cie jeszcze bardzej polemika :))

Czuję, jak łydki drżą mi ze strachu :-)

> Mam pomysl na napisanie "pamietnika agitatora".
> Poniewaz dostarczacie mi sporo inspiracji.
>
> Gdybym z tym ruszył, zobaczysz ile bede mial nie-czytajacych
> mnie fanów! :)

A ja to cię nawet przeczytam!

Stalker, zawsze chętnie skrytykuję twoją twórczość :-)

32. Data: 2010-05-10 12:47:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 12:07:26 +0200, Vilar napisał(a):

> Duchu mylnie zakładasz, że jesteś tu (albo Twoja ukochana partia) pępkiem
> świata.
> Wybacz, ale czytam Cię z rzadka.
> W sumie to nawet bardzo rzadko, bo dawno nie napisałeś już czegokolwiek
> nowego i ciekawego.

Vilar, może i rzadko Ducha czytasz, ale jak widać jeśli już, to właśnie to,
co trzeba - i to jest właśnie to :-PPP

33. Data: 2010-05-10 12:48:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 12:09:57 +0200, Stalker napisał(a):

> [...]
f.googlegroups.com...

> Duchu, trochę mi Cię żal. Tak bardzo chciałbyś zostać męczennikiem, a
> nikt Cię nie chce zamknąć :-)

> Ja Ci coś powiem: Ty nie masz problemów z wolnością pisania, ty masz
> problem z wolnością czytania :-)
>
> Inaczej ujmując: Wolność słowa gwarantuje Ci że możesz pisać,
> ale nie gwaratuje, że ktoś będzie chciał to przeczytać i jeszcze np. Cie
> za to podziwiać :-)
>
> Stalker, chociaż ty tak pieknie walczysz za powszechny obowiązek
> czytania wszystkiego co napiszesz, że ja Cię podziwiam :-)

I czytam :-)

34. Data: 2010-05-10 12:55:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 12:52:27 +0200, Druch napisał(a):

> [...]
> Nie wiem czemu ale ostatnio duzo osob mi odpowiadaja.
> Nie ryzykowalbym tezy jaka stawiasz, ze odpowiadaja bez czytania :))

No - Stalker nie czyta! A odpowiada przecież ;-PPP

35. Data: 2010-05-10 12:56:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 13:17:31 +0200, Stalker napisał(a):

> A ja to cię nawet przeczytam!
>
> Stalker, zawsze chętnie skrytykuję twoją twórczość :-)

Miłe, że tak awansem, przed przeczytaniem możesz to powiedzieć.
3-)

36. Data: 2010-05-10 14:58:56

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Miłe, że tak awansem, przed przeczytaniem możesz to powiedzieć.
> 3-)

Bo ja patrzę na słowo krytyka kompleksowo, a nie simpleksowo-potocznie.
Moje będą dwa pierwsze akapity, Tobie zostawiam ostatni :-)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Krytyka

Stalker

37. Data: 2010-05-10 15:03:27

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No - Stalker nie czyta! A odpowiada przecież ;-PPP

A jakiż to skomplikowany proces myślowy doprowadził Cię do wniosku, że
Stalker nie czyta, a odpowiada? :-)

Gdzież to Stalker dał do zrozumienia Duchowi, że go nie czyta?

Stalker

38. Data: 2010-05-10 15:13:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I czytam :-)

I sam ten fakt jest już zwycięstwem Ducha nad materią tak? :-)

Można ograniczyć sukces do faktu, że ktoś przeczytał to co ktoś napisał.
W takim razie: Gratuluję Duchu sukcesu! :-)

Stalker, ciebie XL też czytam.... ale gdybym był Tobą, to sukcesem bym
tego nie nazwał :-)

39. Data: 2010-05-10 15:17:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 16:58:56 +0200, Stalker napisał(a):

> Bo ja patrzę na słowo krytyka kompleksowo, a nie simpleksowo-potocznie.

Uważaj, co mówisz do potoczniaka - kompleksy to mój wróg :-)

> Moje będą dwa pierwsze akapity, Tobie zostawiam ostatni :-)
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Krytyka

A dzienki, dzienki, postoję :-)

40. Data: 2010-05-10 15:19:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 17:03:27 +0200, Stalker napisał(a):

> [...]

"A ja to cię nawet przeczytam!

Stalker, zawsze chętnie skrytykuję twoją twórczość :-)"

Czas przyszły tu widzę, czyli - nie czytałeś :-)

Znowu kara za nienawiść.
Do mamra za klapsa? To juz?
ZOBOWIĄZANIA
Edmund Klich