Edmund Klich

1. Data: 2010-05-06 13:53:35

Temat: Edmund Klich
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

nie mylic z Bogdanem Klichem.

Edmund to szef komisji padania wypadkow lotniczych.
Jeszcze niedawno mowil tak:
http://dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article593836
/Nie_mielismy_zadnego_wsparcia_rzadu.html

Jak dzisiaj mowia nasi przyjaciele Rosjanie,
dzisiaj Edmund Klich juz jest MEGA zadowolony!

Rosjanie wydali specjalne oswiadczenie w ktorym
przedstawiaja JAK BARDZO Edmund Klich jest wspołpracą ZACHWYCONY!!
Sam Edmund Klich nie chce rozmawiac z dziennikarzami, po powrocie z Rosji.

W ogole to nikt go juz nie widział.
Pewnie pojechal gdzies daleko na urlop, moze przyjaciele Rosjanie mu
zafundowali? ;)

http://www.tvn24.pl/-1,1655117,0,1,wczoraj-bylismy-p
etentem--dzis-jest-juz-idealnie,wiadomosc.html

Druch

2. Data: 2010-05-06 14:04:25

Temat: Re: Edmund Klich
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

ciąg dalszy

MEGA LOL:

TUSK: PRAWDY NIE POZNAMY DZIŚ

http://www.tvn24.pl/12690,1655144,,,katastrofa-nie-m
oze-stac-sie-przedmiotem-politycznej-bitwy,wiadomosc
.html

cytaty:

"Tusk odparł, że trwają rozmowy, na jakich warunkach strona polska i
rosyjska będą ujawniały zapis z czarnych skrzynek."

- od kiedy do ujawnienia zapisow skrzynek potrzeba specjalnych warunkow?

albo:

Jak dodał, "ujawnienie jednego z fragmentów śledztwa może być odczytane jako
werdykt", a przecież "katastrofy lotnicze mają całą grupę przyczyn".

hehehe
i dalej:

"Chcę tę kwestię nazwać dobitnie: nie możemy doprowadzić do sytuacji, w
której - czy ktoś ze strony rosyjskiej, czy polskiej - będzie ukierunkowywał
polską opinię publiczną, jeśli chodzi o efekt danego śledztwa na rzecz tylko
jednego wątku - podkreślił premier."

Co to za watki, Premierze?

"Co do zarzutów o powolność śledztwa i apeli o udostępnienie choćby i
fragmentarycznych jego rezultatów, szef rządu je odrzucił. - Istotne jest,
by ustalić prawdziwe przyczyny katastrofy"

Zaraz, zaraz. To na razie znaleziono NIEPRAWDZIWE przyczyny katastrofy?
Moze by zacząc szukac prawdziwe?

MEGA LOL :)

Druch

3. Data: 2010-05-06 14:10:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> nie mylic z Bogdanem Klichem.

Fajnie by bylo gdybys nie mylil grup dyskusyjnych.

4. Data: 2010-05-06 17:09:57

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> nie mylic z Bogdanem Klichem.

Opanuj sie, czlowieku.
Uwazasz, ze ludzie z psp nie umieja sobie sami znalezc wiadomosci do
poczytania w necie?
Zaloz sobie grupe "tragedia smolenska a sprawa polsko-ruska" i tam
zasmiecaj.
I.

5. Data: 2010-05-06 18:07:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" napisał:

> [...]
> do poczytania w necie?
> Zaloz sobie grupe "tragedia smolenska a sprawa polsko-ruska" i tam

Dzień bez newsa o katastrofie dniem straconym. Podejrzewam związek z
kampanią wyborczą, ale oczywiście mogę się mylić.

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2010-05-06 19:12:17

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Dzień bez newsa o katastrofie dniem straconym. Podejrzewam związek z
> kampanią wyborczą, ale oczywiście mogę się mylić.

Druch/Duch, czy jak go tam zwa, byl juz posadzony o to, ze jest
internetowym naganiaczem. Marna łatka.
W koncu ile mozna pie***lic w kolko o tym samym? Litosci.
I.

7. Data: 2010-05-06 19:57:06

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> Druch/Duch, czy jak go tam zwa, byl juz posadzony o to, ze jest
> internetowym naganiaczem. Marna łatka.
> W koncu ile mozna pie***lic w kolko o tym samym? Litosci.

hehe,
mam więcej wcieleń
agitator, faszysta, samotny nauczyciel, PiSowiec,
prawicowy-nacjonalista, wiezien, ksiadz

czego to ludzie nie wymysla gdy im komus nie pasuja poglady drugiego...
boja sie ludzie innych opinii niz Jedynie Sluszne
Spoko, dojdzie do wladzy Mono-Partia
to bedzie spokój, porządek, siła i jedność narodu.
Cierpliwosci, juz niedlugo! :D
A mnie zamkną, jako wichrzyciela :DD
Moderatorem tej grupy zostanie glob :D

Druch

8. Data: 2010-05-06 20:10:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawicowy-nacjonalista, wiezien, ksiadz
>
> czego to ludzie nie wymysla gdy im komus nie pasuja poglady drugiego...

Nam nie pasuje Twoje spamowanie.

9. Data: 2010-05-06 20:16:36

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> hehe,
> mam więcej wcieleń
> agitator, faszysta, samotny nauczyciel, PiSowiec,
> prawicowy-nacjonalista, wiezien, ksiadz

A ktore cie najbardziej rajcuje? Bo dumnym nie masz raczej powodu byc z
zadnego.

> A mnie zamkną, jako wichrzyciela :DD
> Moderatorem tej grupy zostanie glob :D

Bez przesady, az tak fajnie nie bedzie.
I.

10. Data: 2010-05-07 06:47:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hrv4al$np1$3@inews.gazeta.pl...

> Druch/Duch, czy jak go tam zwa, byl juz posadzony o to, ze jest
> internetowym naganiaczem. Marna łatka.

No ale przeciez jest nim. Powtarza w kolko mantre zadana przez
Pospieszalskiego i Franken^W Wildsteina. Ciekawe ile zebral tych podpisow w
kosciele?

Pożegnanie.
Proroctwo o
leczenie homo?