Edmund Klich

31. Data: 2010-05-07 15:20:04

Temat: Re: Edmund Klich
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
news:hs19s4$l2v$1@mx1.internetia.pl...

> I naprawde sadzisz, ze zrobisz z kogos idiot(k)e w ten sposob? Rozczaruje
> Cie - musisz poprosic kogos o pomoc, bo raczej nie wygladasz na goscia
> ktorego stac na wiecej.

Podobno takie poglady jakie mam nie sa politycznie poprawne i
podobno musze sie z tego wyleczyc.
Na poczatek terapia od Gazety Wyborczej:

Seremet: Chcemy ujawnić zapisy z czarnych skrzynek. ALE POZNIEJ.

19,Seremet__Chcemy_ujawnic_zapisy_z_czarnych_skrzyne
k_.html

oraz

17,Byly_szef_MSZ_Lotwy__Lech_Kaczynski_przeszkadzal_
.html

Druch

32. Data: 2010-05-07 15:26:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Podobno takie poglady jakie mam nie sa politycznie poprawne i
> podobno musze sie z tego wyleczyc.

Kogo obchodza Twoje rozterki?

33. Data: 2010-05-10 07:01:58

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak to sie stalo? PiS musial im w glowach zamieszac!
> A to szuje!
>

> "
> To ludzie młodzi są największą ofiarą 'kryzysu zaufania do autorytetów"
> oraz "kryzysu zaufania do mediów".
> "
>
> Coraz wiecej robta-co-chceta, Dody, Wojewodzkiego
> wiec inteligentna mlodziez z miasta powinna to lykać!
> Kurde - ten PiS musial specjalnie wywolal
> ten kryzys autorytetu.
> Znowu namieszali ludziom w glowach!
> Dawac Palikota na pomoc, nie ratuje autorytety moralne!

Pierniczysz jak niezdrowy. Wojewódzki, Doda i co tam jeszcze.

Wśród tej młodzieży, z którą mam styk bardzo wyraźnie widać
odbicie kryzysu - to ludzie pochodzący z domów robotników
i chłopów, którzy się boją o pracę. Widać w nich ogromną frustrację,
której nie umieją twórczo skanalizować - odgrzewają mity o
zniszczonym przez przemiany polskim rolnictwie i przemyśle
(gdzie nasze huty ! a moi znajomi mi mówili, że muszą palić zboże !)
itp itd.

34. Data: 2010-05-10 09:03:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-maj-10, zażółcony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> zniszczonym przez przemiany polskim rolnictwie i przemyśle
> (gdzie nasze huty ! a moi znajomi mi mówili, że muszą palić zboże !)

dajcie se chłopaki spokój z wojewódzkim i dodą. wy lepiej posłuchajcie
rozmowy w rmf z rzecznikiem Naczelnej Prokuratury Wojskowej pułkownikiem
Zbigniewem Rzepą.

http://tiny.pl/hg3vh

--
"Nie no, tego wpływu PiS w TVP1 się nie da wytrzymać: puścili "Misia".
To przecież uderza w kumpli Bronka." by marcinek_sz

35. Data: 2010-05-10 09:32:05

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-maj-10, tren R wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
>
> dajcie se chłopaki spokój z wojewódzkim i dodą. wy lepiej posłuchajcie
> rozmowy w rmf z rzecznikiem Naczelnej Prokuratury Wojskowej pułkownikiem

a potem przeczytajcie ostatni wywiad z lk.

http://tiny.pl/htm4v

"Ja akurat jestem prawdziwym narkomanem polityki i dzień 8 czerwca 2000
roku, kiedy do polityki wróciłem wspominam jako jeden z najszczęśliwszych w
moim życiu"

--
"Nie no, tego wpływu PiS w TVP1 się nie da wytrzymać: puścili "Misia".
To przecież uderza w kumpli Bronka." by marcinek_sz

Pożegnanie.
Proroctwo o
leczenie homo?
Re: ŁGARSTWA WAJDY CZYLI WAJDOLENIE