Edmund Klich

21. Data: 2010-05-07 09:25:57

Temat: Re: Edmund Klich
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
news:hs0llg$7oi$1@news.dialog.net.pl...

> Bo tylko wladza w jednych rekach - Monopartii zapewni poczucie
> bezpieczenstwa.
> Cala wladze powinni miec w swoich rekach! Nie dopusczajcie nikogo innego!

"... jeżeli myślicie, że kiedyś przejmiecie władzę, to się mylicie..." by
kaczo jara

22. Data: 2010-05-07 10:08:01

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Nikt nie spiskuje :-) Redartowi chodzi o to ze sondaze nie wykazuja
> tego "dziwnego elektoratu" PiSu.
> To ten elektorat, o ktrym czesto pisze XL. Glosuje na PiS, a pozniej
> sie nie chce przyznac :-)

Musi się strasznie utożsamiają z tą opcją.

Qra

23. Data: 2010-05-07 10:31:48

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

>Nikt nie spiskuje :-) Redartowi chodzi o to ze sondaze nie wykazuja
>tego "dziwnego elektoratu" PiSu.
>To ten elektorat, o ktrym czesto pisze XL. Glosuje na PiS, a pozniej
>sie nie chce przyznac :-)
Chodzi mi o to, że w pewnych środowiskach, ludzi młodych, widzę bardzo duże
poparcie
dla PiSu - a dotąd ludzie młodzi byli generalnie kojarzeni jako elektorat
PO.
W tym rejonie IMHO są bardzo duże wahnięcia.
To ludzie młodzi są największą ofiarą 'kryzysu zaufania do autorytetów"
oraz "kryzysu zaufania do mediów". Kaczor tu wygrywa, jako ta brzytwa,
której chwyta się tonący - i obserwuję silne chwytanie się Kaczorów
jako czegoś wyrazistego, pozytywnego, niosącego wartości w tym całym
zamieszaniu u ludzi młodych.
A GW i jej sondażom nie ufam "tak samo" jak TVP1. Uważnie obserwuję
onet, tvn24 itp.

24. Data: 2010-05-07 10:33:34

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
>W Usenecie zażółcony <z...@y...on.pl> tak oto plecie:

> Ostatnie akurat o niczym konkretnym nie świadczy.
Moim zdaniem świadczy, choćby o możliwosciach organizacyjnych
i zaangażowaniu w wybory.
Proponuję porównać liczby podpisów i wyniki wyborów
z poprzednich lat - ma ktoś takie dane ?

25. Data: 2010-05-07 10:36:42

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> i zaangażowaniu w wybory.
> Proponuję porównać liczby podpisów i wyniki wyborów
> z poprzednich lat - ma ktoś takie dane ?

Googiel pewnie ma.
I.

26. Data: 2010-05-07 10:42:20

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"
Nikt nie spiskuje :-) Redartowi chodzi o to ze sondaze nie wykazuja
tego "dziwnego elektoratu" PiSu.
"

Uff, dzieki za szybkie sprostowanie. Juz myslalem ze to spisek.
A to elektorat winny, czyli wszystko ok.
NIGDY SONDAZE.
Mysle ze redart-zazolcony zglosi samokrytyke
za niegrzeczne gloszenie teorii spiskowych wobec sondazy.
Nakreca tym innych!

;)))

Druch

27. Data: 2010-05-07 11:39:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-maj-10, Stalker wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Nikt nie spiskuje :-) Redartowi chodzi o to ze sondaze nie wykazuja
> tego "dziwnego elektoratu" PiSu.
> To ten elektorat, o ktrym czesto pisze XL. Glosuje na PiS, a pozniej
> sie nie chce przyznac :-)

jest jeszcze inna możliwość wytłumaczenia tego sondażowego fenomenu
niedoszacowania pisu. jeśli pokazuje się sondaże z próby, która na 100%
zadeklarowała pójście na wybory, to zostaje nam spory odsetek
niezdecydowanych, podejmujących decyzję last minute.

--
"Nie no, tego wpływu PiS w TVP1 się nie da wytrzymać: puścili "Misia".
To przecież uderza w kumpli Bronka." by marcinek_sz

28. Data: 2010-05-07 14:44:25

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Dzień bez newsa o katastrofie dniem straconym. Podejrzewam związek z
> kampanią wyborczą, ale oczywiście mogę się mylić.

To Edmund Klich tez startuje w wyborach?
Nie wiedzialem!

Druch

29. Data: 2010-05-07 14:57:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> To Edmund Klich tez startuje w wyborach?
> Nie wiedzialem!

I naprawde sadzisz, ze zrobisz z kogos idiot(k)e w ten sposob? Rozczaruje
Cie - musisz poprosic kogos o pomoc, bo raczej nie wygladasz na goscia
ktorego stac na wiecej.

30. Data: 2010-05-07 15:13:07

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o to, że w pewnych środowiskach, ludzi młodych, widzę bardzo
> duże poparcie
> dla PiSu - a dotąd ludzie młodzi byli generalnie kojarzeni jako elektorat
> PO.

To mlodziez nie ogladaja juz Włatcy Much i Wojewodzkiego?
Jak to sie stalo? PiS musial im w glowach zamieszac!
A to szuje!

"
To ludzie młodzi są największą ofiarą 'kryzysu zaufania do autorytetów"
oraz "kryzysu zaufania do mediów".
"

Coraz wiecej robta-co-chceta, Dody, Wojewodzkiego
wiec inteligentna mlodziez z miasta powinna to lykać!
Kurde - ten PiS musial specjalnie wywolal
ten kryzys autorytetu.
Znowu namieszali ludziom w glowach!
Dawac Palikota na pomoc, nie ratuje autorytety moralne!

> A GW i jej sondażom nie ufam "tak samo" jak TVP1. Uważnie obserwuję
> onet, tvn24 itp.

Jak to nie ufasz? Masz juz jakis trop? Ktos cos gdzies knuje?

Pozdro,
Druch

Pożegnanie.
Proroctwo o