Proroctwo o

1. Data: 2010-05-06 10:48:23

Temat: Proroctwo o
Od: DeDe <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem to na p.r.w.
http://tinyurl.com/2woqn8t

Mistyczne wyjaśnienie katastrofy w Smoleńsku. Wiele polskich członków
zginęło (uważnie czytajcie tłumaczenie w minucie 5.42).

D.

2. Data: 2010-05-06 10:50:08

Temat: Re: Proroctwo o
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DeDe" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
cal...

>Znalazłem to na p.r.w.
>http://tinyurl.com/2woqn8t

>Mistyczne wyjaśnienie katastrofy w Smoleńsku. Wiele polskich członków
>zginęło (uważnie czytajcie tłumaczenie w minucie 5.42).

PLONK

3. Data: 2010-05-06 10:50:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

_________

Mowy nie ma!

MK

4. Data: 2010-05-25 12:35:14

Od: zazółcon <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Mistyczne wyjaśnienie katastrofy w Smoleńsku. Wiele polskich członków
>zginęło (uważnie czytajcie tłumaczenie w minucie 5.42).

A ja, proszę Was, w necie, wątkach sprzed dwóch lat znalazłem TO:

Lech i Jarek Kaczynski odwiedzili jedna z warszawskich podstawowek.
Podczas dyskusji z uczniami Lech zapytal: Co to jest tragedia? Czy ktoś
mógłby podać przykład?

Dziewczynka z pierwszej lawki podniosla rękę:
- Gdyby mój przyjaciel, ktory mieszka na wsi, bawil sie na polu i został
rozjechany przez traktor - to bylaby tragedia.
- Nie. - odpowiada Jarek Kaczynski - to bylby wypadek

Zglasza się kolejne dziecko:
- Gdyby autobus, ktory odwozi 50 dzieci do szkoly, mial wypadek, w którym
zginęliby wszyscy pasażerowie - to bylaby tragedia.
- Tez nie - odpowiada znowu Jarek Kaczynski - to bylaby wielka strata.
Czy ktoś ma inne pomysly?

W klasie cisza. Nikt nie chce sie zgłosić. Nagle odzywa sie Jasiu:
- Gdyby samolot, w ktorym lecieli Pan Prezydent i Pan Premier został
trafiony przez pocisk i rozpadl sie na kawalki - to byłaby tragedia.
- Brawo! - wola Lech Kaczynski- Mozesz nam powiedziec dlaczego
uważasz, ze to byłaby tragedia?

Na to Jasiu:
- Dlatego, ze to na pewno nie bylaby wielka strata i raczej nie byłby to
wypadek

leczenie homo?
Re: ŁGARSTWA WAJDY CZYLI WAJDOLENIE
Ideał rodzi się z poświęceń...
Katastrofa
O czym powinni wiedzieć tylko wtajemniczeni...