Już są!

1. Data: 2003-03-16 20:05:23

Temat: Już są!
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkodniki, rzecz jasna. Dziś rano wyeliminowałam parę ślimaków - żywych i
dużych. Czy one są bylinowe...to znaczy wieloletnie????

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2003-03-16 22:24:08

Temat: Re: Już są!
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...
>Szkodniki, rzecz jasna. Dzi? rano wyeliminowałam parę ?limaków - żywych i
>dużych. Czy one s? bylinowe...to znaczy wieloletnie????

Z tego co wiem, zimuja. Masz na mysli pomrowy?

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2003-03-16 23:46:27

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Szkodniki, rzecz jasna. Dziś rano wyeliminowałam parę ślimaków - żywych i
> dużych. Czy one są bylinowe...to znaczy wieloletnie????
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> To dowód,że na Śląsk zawitała wiosna.Nareeeeszcie!

Pozdrawia boletus

4. Data: 2003-03-17 01:20:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> Z tego co wiem, zimuja. Masz na mysli pomrowy?

Nie, skorupkowe. To się nazywa bodajże ślimak gajowy (nie jestem pewna).
Jeśli pomrowy też zimują, to - nie jest dobra wiadomość.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-03-17 21:34:19

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

U mnie plaga sa pomrowy na czele z gatunkiem amerykanskim.
"Skorupkowych" nie niszcze. Zjadaja mi co prawda liscie chmielu, ale ma to
znaczenie marginalne.
Te takze zimuja.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: sprowadz sobie do ogrodu ropuchy, ktore wspomoga Cie w walce z
pomrowami.

Miłorząb
juka ogrodowa-gdzie info?
Lawenda