Köhler - stara maszyna do szycia

1. Data: 2005-05-30 17:20:39

Temat: Re: Köhler - stara maszyna do szycia
Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka napisał(a):
> Hej wszystkim, właśnie wróciłam z piwnicy, gdzie odkryłam właśnie taki skarb
> :) Stara maszyna, bez stolika, sam mechanizm.

Znaczy się sama główka? (tak to się zazwyczaj określa) :)

Wygląda mniej więcej na rok
> 1950, może trochę młodsza.

Ale jak się ta Twoja zdobycz nazywa?
Tak jak poniżej?

maszyny San po babci :). Słyszał ktoś kiedyś o

Cieszę się razem z Tobą! :)))))))))

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

2. Data: 2005-05-30 17:21:28

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hihihi! Ale ze mnie ślepota!
Przeczytałam posta, nie przeczytałam jego tytułu.
:D
--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

3. Data: 2005-05-30 18:56:46

Od: "Nina" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to pomoże w poszukiwaniach...
http://www.needlebar.com/boxes/kohler/index1.html
Pozdrawiam serdecznie,
Nina

4. Data: 2005-05-30 19:25:10

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znaczy się takie coś??? :-o
http://www.needlebar.com/saxonia/kohler/index3.html
--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

5. Data: 2005-05-31 05:54:23

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B." <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d7fpk8$28$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Znaczy się takie coś??? :-o
> http://www.needlebar.com/saxonia/kohler/index3.html

Nie, moja nie jest taka stara. Na niemieckim ebayu podobne maszyny są
opisane jako rocznik 1920, ta na zdjęciu może byc jeszcze starsza. Moja ma
jasny kolor, a pokrętła kremowe, ale to chyba nie jest plastik, prędzej
wygląda na jakąś masę.

Ola

6. Data: 2005-05-31 05:58:18

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B." <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d7fiap$pm4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Znaczy się sama główka? (tak to się zazwyczaj określa) :)

Tak, no chyba sama główka, i dlatego mam problem, bo nie wiem, jak ją
sprawdzić, nie mam w czym jej osadzić, żeby móc włączyć.

> Ale jak się ta Twoja zdobycz nazywa?
> Tak jak poniżej?
>
> maszyny San po babci :).

Maszynę San też mam, jak chcesz zobaczyć jak wygląda, to w podpisie mam link
do strony z moim ogłoszenie ze zdjęciem :)

Pozdrawiam
Ola
http://www.trojmiasto.pl/ogloszenia/ogloszenia.phtml
?id_kat=93

7. Data: 2005-05-31 13:53:38

Temat: Köhler - stara maszyna do szycia
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej wszystkim, właśnie wróciłam z piwnicy, gdzie odkryłam właśnie taki skarb
:) Stara maszyna, bez stolika, sam mechanizm. Wygląda mniej więcej na rok
1950, może trochę młodsza. Normalnie zaraz ja przytaszczę do domu i sprawdzę
czy działa. Mam nadzieję, że wejdzie do walizki od Łucznika. A jak nie, do
do drewnianego stolika od maszyny San po babci :). Słyszał ktoś kiedyś o

[druty] fredzle - zwariuje!!
zamieniki mulinyxxx
szukam XXX
[xxxxx] syrenka szukam