KASZANKA Z MIODEM

1. Data: 2000-03-13 21:00:49

Temat: Re: KASZANKA Z MIODEM
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka wrote:

> Kochani, a nie przyszlo wam do glowy ze te jednokomorkowce czerpia
> perwersyjna przyjemnosc z tego, ze my sie tu tak oburzamy. Z takimi trzeba
> krotko, podeslac na abuse jak Tomasz, wyslac mu na maila jakies 0,5 giga
> postow i na koniec zalozyc sobie na goscia filterek.
> Herbatka

Masz racje. Od teraz tak bede robic. Wysle mu jakis ladny jpg.
Magdalena Bassett

1. Data: 2000-03-13 21:18:09

Temat: Odp: KASZANKA Z MIODEM
Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

> Masz racje. Od teraz tak bede robic. Wysle mu jakis ladny jpg.
> Magdalena Bassett

Wyslij mu po prostu rejestr. Moj np. ma juz 8MB :)) Co doprowadza mnie i moj
windows do rozpaczy

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-13 22:52:25

Od: "Ola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na takich prostakow nie ma co reagowac. Wyslac trzeba na abuse ten piekny
post i juz. Teraz pewnie siedzi przed monitorem i sie dziwi ze nikt sie z
tego nie smieje.

Ola

1. Data: 2000-03-14 02:11:27

Od: c...@t...pl (Marcin) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Mar 2000 13:00:49 -0800, Magdalena Bassett <m...@w...net>
wrote:

>Masz racje. Od teraz tak bede robic. Wysle mu jakis ladny jpg.

Spoko... przede wszystkim umawiajcie sie na priwach, bo on to z cala
pewnoscia czyta. Poza tym ja stosuje taka zasade, ze ciesze sie w
takich momentach, iz jestem normalny; nauczylem sie smiac z tego
rodzaju pacjentow.

P.S Ale o ogorkach z miodem to sam kiedys slyszalem - calkiem
powaznie. Podobno pyszne :o)

Marcin Smigielski:
www.geocities.com/szybkibill
www.rallypl.w.pl

1. Data: 2000-03-14 03:16:58

Od: dzieciol <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> . .....
>
> Gdy czytam takie wystapienia, przypominaja mi sie bananowcy z 70 lat, ktorzy
> samochodem tatusia jezdzili po miescie, szukajac kaluz, zeby kogos ochlapac.
> Magdalena

Nie czepiam sie ale male sprostowanie historyczne.
Mlodziez bananaowa-okreslenie tow. Gomulki 1968.

1. Data: 2000-03-14 03:19:55

Temat: Re: Off topic bylo: KASZANKA Z MIODEM
Od: dzieciol <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Kałużny" wrote:

> To tez podeslalem do a...@t...pl podobnie jak poprzedni post tego kretyna.
>
> --
> Tomek "Vyehoo" Kałużny

Nie dosc, ze nerwowy to jeszcze donosiciel! O!

1. Data: 2000-03-14 08:03:56

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja moge wyslac plik mpg - jakies 28 MB - z teledyskiem C.A.S.A & Los Amigos
"Macho" - jakby pasowalo nawet ?:))))

--
IL PSS - OS3 - 28752610
"Widzialem kapitana i Czarnego Psa....., wiec zdawalo mi sie, ze wiem, jak

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisal w wiadomosci

1. Data: 2000-03-14 08:04:37

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz namiary na strony z mailbomberami i programami ochrony przed takimi
cudami ?:)))

--
IL PSS - OS3 - 28752610
"Widziałem kapitana i Czarnego Psa....., więc zdawało mi się, że wiem, jak

1. Data: 2000-03-14 08:12:21

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to jest to abuse ????

1. Data: 2000-03-14 08:12:51

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka wrote:

> [...]
> krotko, podeslac na abuse jak Tomasz, wyslac mu na maila jakies 0,5 giga
> postow i na koniec zalozyc sobie na goscia filterek.

Ti masz rację :)
Głupi post spowodował lawinę komentarzy ku uciesze barana, który z
wielkim wysiłkiem coś takiego wymyślił
Proponuje na przyszłośc reagować na podobne posty _wyłącznie_ na priv i
nie komentować tego na grupie.

sadyl

MALINOWE CIASTO Z POMARAŃCZY
kutas w sosie