KIDNAPEROM

1. Data: 2008-05-12 13:20:10

Temat: KIDNAPEROM
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w dwójnasób - za krzywdy uczynione mojemu dziecku, za
PO_Mroczkowatość
obscurancką.

2. Data: 2008-05-12 20:19:59

Temat: Re: KIDNAPEROM
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Maj, 20:47, Kaczyński Tusk <t...@w...pl> wrote:

> Byłes u psychiatry? Debilu, to jest grupa o kuchni a nie o jakiś wymyślonych
> kidnaperach z PO.

spadaj.

3. Data: 2008-05-15 12:42:46

Od: Chris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Maj, 06:40, Kaczyński Tusk <t...@w...pl> wrote:

> Cóż za elokwencja. Skończyłes swoje kształcenie w przedszkolu trollu?

Z tego co widze zagladajac czasem na grupe, trole sciagaja sie
tutaj jak muchy do g....
No i nie ma sie co dziwic, na zadnej innej grupie nie znajduja juz
dyskutantow, nudza sie po kilku postach i spadaja.
Tutaj maja wyzerke na calego.

Pozdrawiam, Chris.

4. Data: 2008-05-15 13:16:48

Od: imanuel kant <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 May 2008 05:42:46 -0700 (PDT), Chris napisał(a):

> Z tego co widze zagladajac czasem na grupe, trole sciagaja sie
> tutaj jak muchy do g....
No i nie ma sie co dziwic, w koncu tutaj mozna spotkac Ikselke, a to
jakby to samo...

5. Data: 2008-05-15 13:23:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

imanuel kant pisze:

> No i nie ma sie co dziwic, w koncu tutaj mozna spotkac Ikselke, a to
> jakby to samo...

Spadaj gnojku. :-D
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

Petro się zintensyfikował
Trola przepis- dzisiejsza golonka
Do bluzgacza