KOTY w ogrodzie i iglaki

11. Data: 2009-07-31 13:35:36

Temat: Re: KOTY w ogrodzie i iglaki
Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

pilot wrote:
> mam już piaskownicę dla dzieci, ale żaden kot tam nie zachodzi...
> wolą iglaki,

A wolałbyś, żeby lały do piaskownicy?

12. Data: 2009-08-01 14:57:02

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pilot napisał:

> koty to moja zmora a właściwie moi iglaków.
> łażą i sikją gdzie wlezie a mi iglaki usychają :(

Jesteś pewna, że to koty załatwiają iglaki? Mam iglaki,
niektóre nawet malusieńkie, jeszcze w donicach i przychodzi
tłum dokarmianych kotów. Nie zniszczyły ani jednego iglaczka,
tylko aktinidia padła ofiarą kociej miłości (ocierały się o nią
i zrywały pędy). Za to sąsiadce załatwił młode drzewka malutki
czarny kundelek.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

13. Data: 2009-08-01 19:22:35

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4a7457af@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@h...pl> napisał(a):

> [...]
> tylko aktinidia padła ofiarą kociej miłości (ocierały się o nią
> i zrywały pędy). Za to sąsiadce załatwił młode drzewka malutki

Hejka. Mów mi stryjna. ;-)
Pozdrawiam empirycznie Ja...cki

14. Data: 2009-08-15 16:20:35

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon <m...@y...com> napisał(a):

> polej walerianą iglaki sąsiada.
Rotfl!!! par.77 " kto podstępnie kieruje osoby(zwierzaki)na mienie
osób trzecich - podlega karze ...kastracji(!!) marex

15. Data: 2009-09-08 12:28:19

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pilot pisze:
> [...]
> łażą i sikją gdzie wlezie a mi iglaki usychają :(
>
> macie może jakieś sposoby, żeby je zniechęcić do tego typu praktyk w

Słyszałam że rozsypany czosnek granulowany odstrasza koty... jestem w
trakcie prob wiec jeszcze nie znam odpowiedzi czy faktycznie skutkuje ;)

mamqa

16. Data: 2009-09-09 05:56:37

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" robi geszeft:

> Słyszałam że rozsypany czosnek granulowany odstrasza koty...

Eeeeee tam!!! Goja nie ruszy ;-)

Zdroofka Johnny

17. Data: 2009-09-09 07:19:19

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora