lilia

1. Data: 2009-07-31 19:07:07

Temat: lilia
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka jeszcze kwitnie
> http://picasaweb.google.pl/liliumster/LilieLiliesLil
ienLilium#5154334253016131282

Trąbki też kwitły - białe, różowe, żółte.....
Kwiat jednej żółtej miał 8 płatków / małą jeszcze, tylko 1 kwiat był/.
Mirzan, to z nasion od Ciebie :-)

Pozdrawiam, Barbara

2. Data: 2009-07-31 20:59:55

Temat: Re: lilia
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>        Trąbki też kwitły - białe, różowe, żółte.....
> Kwiat jednej żółtej miał 8 płatków / małą jeszcze, tylko 1 kwiat był/.

Jak to miło,że nasiona nie zmarnowały sie i świat stał się piękniejszy.
Zakwitło mi parę nowych lilii,kilka takich co jeszcze nie było na Ziemi.
Pozdrawiam.mirzan
http://picasaweb.google.pl/liliumster

3. Data: 2009-07-31 22:03:59

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Jak to miło,że nasiona nie zmarnowały sie i świat stał się piękniejszy.

Dla mnie to radość i fascynacja. Nawet w tym samym kolorze różnią się.
Ta piękność ze zdjęcia / Twojego / w ubiegłym roku miała 1 pęd kwiatowy
z kilkoma kwiatami, w tym roku już 2 pędy.
A w przyszłym roku mam nadzieję zobaczyć kwitnące Herald Angel
i inne trąbkowe z najpóźniejszej "dostawy" nasion od Ciebie.

> Zakwitło mi parę nowych lilii,kilka takich co jeszcze nie było na Ziemi.

O! To u Ciebie świat jest piękniejszy niż u mnie ;-)

Barbara

4. Data: 2009-08-01 06:34:09

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>        O! To u Ciebie świat jest piękniejszy niż u mnie ;-)

Ogród mam napewno brzydszy,ale niektóre lilie wyszły w tym roku rewelacyjne.
Twoje też będą w światowej czołówce,jak wszystkie wykwitną.
Pozdrawiam.mirzan

5. Data: 2009-08-02 18:47:26

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:
(...)

> Jak to miło,że nasiona nie zmarnowały sie i świat stał się piękniejszy.
> Zakwitło mi parę nowych lilii,kilka takich co jeszcze nie było na Ziemi.
> Pozdrawiam.mirzan
> http://picasaweb.google.pl/liliumster

Cudowne są te Twoje lilie.

Pozdrawiam Krycha.