[KRAK] dobre solarium kolo ul. Krolewskiej?

1. Data: 2003-07-03 21:40:55

Temat: [KRAK] dobre solarium kolo ul. Krolewskiej?
Od: "bambi" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam zapytac Krakowianki:
Nie znacie jakiegos dobrego, wyprobowanego solarium w
okolicach Krolewskiej? Moze ktores z Kazimierza Wielkiego? Wiem juz,
ze na pewno chce isc - pierwszy raz... - ale nie wiem, gdzie.
Wolalabym w poblizu domu, bo to dla mnie wielkie przezycie bedzie i
nie wiem, czy zdzierze przez pol miasta bez makijazu jechac ;>

Basia

1. Data: 2003-07-04 07:44:06

Temat: Re: [KRAK] dobre solarium kolo ul. Krolewskiej?
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bambi" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wolalabym w poblizu domu, bo to dla mnie wielkie przezycie bedzie i
> nie wiem, czy zdzierze przez pol miasta bez makijazu jechac ;>

Jest tam kilka,ale tez szukam nowego, bo zwykle maja nowe lampy tzn tylko
troche uzywane;)
TMK

1. Data: 2003-07-04 20:01:37

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bambi" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> Chcialam zapytac Krakowianki:
> Nie znacie jakiegos dobrego, wyprobowanego solarium w
> okolicach Krolewskiej?

Mimo wszystko radze Ci jechac do Yves Rocher. Solerium jak Solarium, ale na
pewno nie zrobia Ci krzywdy, lampy i filtry sa tam podobno sprawdzane i
wymieniane. No i jest czysciutko.
I jedz w makijazu, jak chcesz to zmyjesz go ta zielona ciapka BioCamille
(jest przy kazdym lozku), a tak naprawde to radze Ci nie opalac twarzy.
Solarium jednak bardziej wysusza skore niz slonce...

Kaska

Czy ktos zna kosm. formy ACO?
chwalę tusz?
krem tonujący Bioderma Max SPF 100
balsam firmowy - Drogeria Natura
Skinlights Diffusing Tint, Revlon (podklad)