KRAKÓW - jeszcze kilka zdjec ze spotkania

1. Data: 2005-07-15 16:23:19

Temat: KRAKÓW - jeszcze kilka zdjec ze spotkania
Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Na stronie http://www.koronki.art.pl
dorzucilam zdjecia Ajki z ostatniego spotkania w Krakowie.

pozdrowka
Kaila

--
http://www.prezenty.art.pl - Prezenty, upominki - sklep internetowy -
galeria rękodzieła

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

2. Data: 2005-07-15 16:54:37

Temat: Re: KRAKÓW - jeszcze kilka zdjec ze spotkania
Od: "ewa Irys" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale piękne
dziewczny jestem pełna podziwu
pozdrawiam zyczę sukcesów EWA

3. Data: 2005-07-16 06:49:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Jul 2005 18:23:19 +0200, Kaila
<kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> wrote:

>Hej!
>
>Na stronie http://www.koronki.art.pl
>dorzucilam zdjecia Ajki z ostatniego spotkania w Krakowie.
>
>pozdrowka
>Kaila

Rany...jestem pod wrazeniem, jakie piekne rzeczy Wy robicie!

Tylko i tak nie wiem, kto jest kto i co jest czyje :P

pierz, co sie zakochal w wieszakach :) dekuparzowe one?
K.T. - starannie opakowana

4. Data: 2005-07-22 00:08:22

Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko i tak nie wiem, kto jest kto i co jest czyje :P
Auuu - jak bym podpisywala, to zdjecia bylyby za miesiac a nie na nastepny
dzien ;)
Ale mam pewien pomysl - zaraz napisze posta w temacie :)

> pierz, co sie zakochal w wieszakach :) dekuparzowe one?
Dokladnie. Oj nie powiem - bylo ciaptrania, ale chyba warto bylo...
Jakby co zawsze radami sluze w temacie :))

pozdroweczka
Kaila

--
http://www.prezenty.art.pl - Sklep internetowy - galeria rękodzieła