KUPA MIECI

1. Data: 2009-03-15 10:27:54

Temat: KUPA MIECI
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>
Temat: Syf astrachański
Data: 13 marca 2009 10:33

Przychodzi facet do lekarza:
--- Co panu jest?
--- Doktorze... wyjechałem w delegację do Ułan Bator i jebałem tam wszystkie
Mongołki bez gumy. Jak wróciłem do kraju, obudziłem się rano z wysypką na
prąciu w czerwone i sine kropki.
--- Nigdy czegoś takiego nie widziałem, da mi pan dwa dni na konsultację.

Facet wraca po dwóch dniach. Lekarz:
--- Nabawił się pan bardzo rzadkiej choroby wenerycznej: syfa
astrachańskiego.
--- Czy jest na to jakieś lekarstwo?
--- Niestety nie. Będzie trzeba amputować penisa.
--- W żadnym wypadku, doktorze! --- krzyczy wqwiony facet --- Chcę
konsultacji z innym specjalistą!
Lekarz:
--- To pański wybór. Jedynym wyjściem jest operacja, ale w końcu to pan
wybiera...

Na następny dzień facet wyszukuje w internecie innego wenerologa ---
chińskiego specjalistę, który praktykował kilka last w Ułan Bator. Chińczyk
bada mu penisa i śmieje się:
--- Gupi biały doktol, hehe. Zawsie chcie opelować, hehe. Długi nos chcieć
wyciągnąć twoje pieniądzy.
--- A więc nie trzeba operacji? Dzięki Bogu! --- cieszy się pacjent.
--- Nie tsieba. Sam odpadnie :->