KURZAJKI

1. Data: 2004-05-28 07:33:54

Temat: Re: KURZAJKI
Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Izunia ( a...@p...fm ) napisał:
> Witam!!
> Czy ktoś może mi powiedzieć jak domowym (i najlepiej) bezbolesnym sposobem
> pozbyć się kurzajek z rąk. Czy to prawda, że można się nimi zarazić. Ale
> tak naprawde czym one są, czy to coś "złego" dla organizmu człaowieka.
> Dziękuje za wszelkie informacje.
>
> Pozdrawiam
>
> Izunia

Ja mojej córce usunęłam za pomocą Brodakcilu (chyba tak się to pisze).
Tanio, szybko, bezboleśnie i bezpowrotnie;)

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-05-28 14:09:52

Od: "BasH" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mojej córce usunęłam za pomocą Brodakcilu (chyba tak się to pisze).
> Tanio, szybko, bezboleśnie i bezpowrotnie;)

no ja jestem rowniez pod jego wrazeniem ( brodacil ) - w 3 dni zezarl
centymetrową brodawke płaską (mimo ze w instrukcji nie zaleca sie stosowania
na nie) - teraz mi sie goi rana - zobaczymy jak bedzie

pytanie o staly aparat ortodontyczny
krem Garnier dla skory z niedoskonalosciami
polecam peeling termiczny Bielenda
Słyszeliście o targach kosmetycznych w Warszawie????
Prezent od Nivea