Kaczka

1. Data: 2003-10-13 14:00:35

Temat: Re: Kaczka
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mich'ata wrote:

> Wiesz...nie chodzi o znalezienie przepisu na "kaczke po pekinsku" bo to
> proste. Wiem co to google i umiem sobie z nimi radzić/niebywałe!/.

aaa, to przepraszam :)))
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-13 15:57:25

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich'ata " <m...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> wiku <s...@r...pl> napisał(a):

> Wiesz...nie chodzi o znalezienie przepisu na "kaczke po pekinsku" bo to
> proste. Wiem co to google i umiem sobie z nimi radzić/niebywałe!/.
> Chodzilo o rade grupowiczow i sprawdzony, domowy przepis na
> kaczke...niekoniecznie na slodko /czyt.dość łatwy bo nie chciałabym
> wywalić jej do kosza.../
więc zrob jak podała mistella
Inna wersja to farsz
z wątróbki, bułki namoczonej w mleku i natki piertuszki, na koniec piczenia
do
sosu wrzucić jakbłka i nimi obłożyć kaczke.
Ja robie tak i nie dodaje jablek. Uwielbiam.
Co do kaczki to jescze jedna uwaga, jesli to nie sklepowa i np mrozona ,a z
podworka to czas pieczenia z jednej godziny moze sie znaaaaaacznie
przedluzyc.
TM

1. Data: 2003-10-13 18:17:45

Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

> oto niektore z nich:
> http://kuchnia.gery.pl/przepisy/p1047.htm
> http://www.dieta.hg.pl/kaczka%20po%20pekinsku.htm
> http://www.kamis.pl/x.pro/ModRecipes/ShowRecipe/121/
28/
> http://www.decare.com.pl/index.pl?page=przepisy&act=
showOne&id=140

Hejka
Szukam szukam w przepisach i dalej nie moge znalezc porady zeby
tesciowa nie zameczala mnie kaczka :-)) Zamiast rozplywajacej sie
kaczuszki z chrupiaca skorka za kazdym razem wychodzi z piekarnika
ciagnaca sie, gumowata i o smaku watrobki kaczucha. Ostatnio probowalem
z piersiami z kaczki na patelni ale efekt podobny chociaz z glazura z
miodu bylo calkiem niezle.

Podpytany wietnamczyk mowil cos o gotowaniu wczesniej w przyprawach
przez godzine i wrzucaniu na goracy olej ???.

pozdrawiam
Tomek

1. Data: 2003-10-13 19:14:18

Od: "Kobi" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.Zon" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Podpytany wietnamczyk mowil cos o gotowaniu wczesniej w przyprawach
> przez godzine i wrzucaniu na goracy olej ???.

Dobry wieczór,
Otrzymywałam wiele kaczek ze wsi, a to od teściowej, a to od mamy, a to za
korepetycje i naprawdę upiec potrafiłam tylko udka, a z pozostałości robiłam
rosołek, który spożywali ofiarodawcy [mam nadzieję, że nie za karę bo
domownikom też smakował] z ryżem lub domowymi kluseczkami.
Teraz obydwie Mamy nie żyją, korepetycji od dawna nie udzielam. Brat nadal
hoduje kaczki, ale raczej jemy jajka, a kaczuszki chyba doczekają emerytury.
Pozdr
Toxyczna babcia Helena

1. Data: 2003-10-14 12:10:19

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yenefer wrote:

> No wlasnie. Moze ktos zna przepis na kaczke z jablkami ale taka wybitnie na
> slodko... jadlam kiedys taka w restauracji... Nie spotkalam sie jeszcze z
> takim przepisem... Cos jakby posmarowane dzemem... W kazdym razie
> zdecydowanie bardziej na slodko niz tradycyjna kaczucha z jablkami...

Dokładnie - posmarowane jakąś konfiturą, pomarańczowa się nadaje,
mus jabłkowy też może być. Tylko smarowidło najlepiej wymieszać przed
użyciem z imbirem, oczywiście na ciepło. A do środka jakieś suszone
owoce. Jabłka najlepiej dodać pod koniec pieczenia, obok kaczki, bo
inaczej się rozlecą zupelnie. Kaczkę piec pod przykryciem, na ostatnie 15
minut odkryć.

Krycha

1. Data: 2003-10-14 12:15:16

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mich'ata wrote:

> (...)
> Chodzilo o rade grupowiczow i sprawdzony, domowy przepis na
> kaczke...niekoniecznie na slodko /czyt.dość łatwy bo nie chciałabym
> wywalić jej do kosza.../

Dokupić 1/2 kg wątróbek kurzych, przepuscić przez maszynkę razem z
peczkiem pietruszki, zagęścić tartą bułką, dodać pieprz, sól, może być
i gałka muszkatołowa. Kaczkę natrzeć przyprawami, wypchać nadzieniem
(luźno, bo urośnie).

Krycha

Pierogi - tym razem ze szpinakiem :)
Przypalona szarlotka