Kakol

1. Data: 2002-03-29 13:06:20

Temat: Kakol
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Poniewaz niedlugo stane sie szczesliwym posiadaczem wlasnego ogrodu
(wreszcie!!) przemysliwuje sobie nad roznymi roslinami i ogolnie staram sie
jakas chociazby ramowa koncepcje mojego przyszlego ogrodu opracowac..
Tak mi ostatnio przyszlo do glowy ze chcialabym miec w ogrodku kakol, taki
chwast rosnacy w zbozu (ciekawe nie ;) i zastanawiam sie czy mozna gdzies
zdobyc nasiona czy musze sie wyprawic 'w pole' i znalezc? Cos mi sie
kojarzy ze o kakal 'naturalny' bedzie trudno...

Wielkanocne pozdrowki,
Anka

----
"Nie rozdziawaj tak geby, bo Ci Nazgul wleci!"
Baron Tangorn ("Ostatni Władca
Pierścienia" Jeskow)
---

---
Przylacz sie do nas! Niezapomniane wrazenia z antywiruswej akcji!
---

2. Data: 2002-03-29 23:00:07

Temat: Re: Kakol
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobuj u Lukasza Luczaja, ktorego pomysl na biznes - jak wiedza
grupowicze - popieram calym sercem i na prawde calkiem bezinteresownie. On
nawet pewnie nie wie o moim poparciu - i niech tak zostanie.
Do rzeczy - zobacz:
http://www.luczaj.ebd.pl

Wojtek Pa

Uzytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2002-04-02 09:45:08

Temat: Odp: Kakol
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdobyc nasiona czy musze sie wyprawic 'w pole' i znalezc? Cos mi sie
> kojarzy ze o kakal 'naturalny' bedzie trudno...

Nie wiem, czy "naturalny", ale pare razy widzialam nasiona, takie kwiatki
rózowe i pisalo na tym kakol. Nasiona znanych firm, wiec raczej bez pomylki.
Ale trafialam na to raczej przy okazji rozmaitych wystaw, nie w sklepach,
gdzie zwykle jest standardowy zestaw.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2002-04-02 18:18:57

Temat: Re: Odp: Kakol
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
> [...]

Jaka jest nazwa lacinska kakolu?
MB

5. Data: 2002-04-02 19:12:04

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" napisała:

> Jaka jest nazwa lacinska kakolu?

Kąkol polny to Agrostemma githago L.

Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski
http://ogrody.agrosan.pl/ciecinski/
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/jan_ciecinski.ht

6. Data: 2002-04-02 21:06:09

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> Kąkol polny to Agrostemma githago L.

Ponizej firma wysylkowa w USA - 1000 nasion za $2. Ladne zdjecie i opis.

http://www.swallowtailgardenseeds.com/annuals/corn_c
ockle.html

MB

7. Data: 2002-04-04 13:19:48

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 11:45 02-04-02 +0200, you wrote:

>Uzytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
>
>Nie wiem, czy "naturalny", ale pare razy widzialam nasiona, takie kwiatki
>rózowe i pisalo na tym kakol. Nasiona znanych firm, wiec raczej bez pomylki.

OO! Tos mnie zaskoczyla.. musze sie rozejrzec. Narazie "napuscilam"
tesciowa, zeby mi nazbierala nasion- mieszka na wsi wiec nie bedzie problemu :)

>Ale trafialam na to raczej przy okazji rozmaitych wystaw, nie w sklepach,
>gdzie zwykle jest standardowy zestaw.

Acha jasne.. Wlasnie beda jakies dwie niedlugo w W-wie to sie przejde i
poszukam...
Dzieki za info.

Wiosenne pozdrowki,
Anka

----

8. Data: 2002-04-04 13:19:48

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 00:00 02-03-30 +0100, you wrote:
> [...]
>grupowicze - popieram calym sercem i na prawde calkiem bezinteresownie. On
>nawet pewnie nie wie o moim poparciu - i niech tak zostanie.

OK zajrze, dzieki za adres :). co do poparcia , to wiem, przeciez czytam
grupe ;) choc niezbyt czesto sie odzywam :).

Wiosenne pozdrowki,
Anka

---
Przylacz sie do nas! Niezapomniane wrazenia z antywiruswej akcji!
---

Wesołych Świąt
Gdzie ....
kompost z perzu