Kaktusy w ogrodzie

1. Data: 2005-10-16 09:41:57

Temat: Kaktusy w ogrodzie
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o informacje w sprawie przygotowania kaktusów
do zimy [w gruncie].
Pozdrawiam, Krystyna

2. Data: 2005-10-16 09:51:46

Temat: Re: Kaktusy w ogrodzie
Od: "lukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

je mam w gruncie opucje i na zimę przykrywam je tylko czymś co ochroni je przed
deszczem i zmoczeniem podłoża - może być jakaś szyba, płyta albo nawet miska
plastikowa, oby tylko deszcz nie padał na nie. jeżeli będą miały sucho to ich
pędy zrobią się miekkie i pomarszczą się i w takiej postaci bez problemów
powinny przeżimować - u mnie tak zimują tak od 3 lat. powodzenia.Łukasz.

3. Data: 2005-10-16 10:52:04

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinny przeżimować - u mnie tak zimują tak od 3 lat. powodzenia.Łukasz.

Kiedy należy je osłonić? Zrobiłam to teraz i boję się, że nie zdążą przygotować
się do mrozów.
Pozdrawiam, Krystyna

4. Data: 2005-10-16 11:43:51

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kiedy należy je osłonić? Zrobiłam to teraz i boję się, że nie zdążą
przygotować
> się do mrozów.

Ja swojej też jeszcze nie zabezpieczyłam. Zazwyczaj robię to późną jesienią
przed zapowiadanymi dużymi opadami deszczu. W tym roku panuje susza i moja
opuncja pomimo że wciąż odkryta i tak powoli już się marszczy i kurczy. U
mnie bardzo się rozrosła i jest problem, czym nakryć, ale szkoda jej ciąć,
bo długo i bardzo obficie kwitnie.

Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2005-10-16 12:04:06

Temat: Kaktusy w ogrodzie-Agawa
Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

lukasz wrote:
> je mam w gruncie opucje i na zimę przykrywam je tylko czymś co ochroni

>ciach<

A jak przechować w zimie agawę?

Pozdrawiam *Tatko*
[ em_and@o2pl. ]

_Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli_
*Bądź otwarty i dostępny następna spotkana osoba może zostać Twoim*
*najlepszym przyjacielem*.

6. Data: 2005-10-16 12:15:48

Temat: Re: Kaktusy w ogrodzie-Agawa
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ditfoc$h5n$1@atlantis.news.tpi.pl Tatko
<a...@i...pl> napisał(a):

> A jak przechować w zimie agawę?

Hejka. W dodatniej temperaturze, bo zmarznie. :-)
Pozdrawiam ciepło Ja...cki

7. Data: 2005-10-16 14:52:47

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o informacje w sprawie przygotowania kaktusów
> do zimy [w gruncie].
> Pozdrawiam, Krystyna

Witaj!
Ja obsypuję suchymi liscmi i zaraz nakrywam płytką szklaną .Casami jeszcze na
wierzch agrowłókniną. Zimują dobrze.
Robię to dopiero przed jesiennymi opadami.
Pozdrawiam ,Elzbieta

8. Data: 2005-10-16 15:00:12

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie bardzo się rozrosła i jest problem, czym nakryć, ale szkoda jej ciąć,

Ustawiłam lekko skośnie przednią szybę z Żuka :))))
Rośliny są jeszcze jędrne i boję sie o nie. Zapowiadana jest sroga zima.
Pozdrawiam, Krystyna

9. Data: 2005-10-16 15:01:19

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja obsypuję suchymi liscmi i zaraz nakrywam płytką szklaną .Casami jeszcze na
> wierzch agrowłókniną. Zimują dobrze.
> Robię to dopiero przed jesiennymi opadami.

Dziekuję. To i ja podsypię im troche suchych liści :)
Pozdrawiam, Krystyna

teraz czy na wiosnę?
Grzybienie.
grzyby w doniczce