Kalectwo

1. Data: 2005-04-15 01:28:15

Temat: Kalectwo
Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na ile rodzice moga wplynac na dziecko?
Bo wiadomo ze na uksztaltowanie sie charakteru i osobowosci dziecka ma wiele
czynnikow - szkola, rowiesnicy, TV, rodzina.
Ile procentowo zajmuja rodzice w tym ksztaltowaniu.

1. Data: 2005-04-15 06:57:07

Temat: Re: Kalectwo
Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Ile procentowo zajmuja rodzice w tym ksztaltowaniu.

Moim zdaniem kwestia osoby.

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
= tonącego nie wypada pytać o kartę pływacką =

1. Data: 2005-04-15 11:18:07

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):

> Na ile rodzice moga wplynac na dziecko?
> Bo wiadomo ze na uksztaltowanie sie charakteru i osobowosci dziecka ma wiele
> czynnikow - szkola, rowiesnicy, TV, rodzina.
> Ile procentowo zajmuja rodzice w tym ksztaltowaniu.

Od zera do stu. Pytanie zadałaś jak jakaś idiotka, która nie bierze pod
uwagę tego, że ludzie są różni, rodzice są różni i różne są okoliczności.
Kiedy o tym w ogólnie nie wspominasz tracisz twarz i stajesz się gównem. Ja
z takimi nie gadam wiec ci nie pomogą, a miałbym duzo do powiedzenia w tym
temacie. Zadaj pytanie jeszcze raz, choć kiedy będziesz starała się zrobić
to rzetelnie sama sobie odpowiesz.

--
Byle kto nie może sądzić o tym, kto jest naprawdę porządny.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl

1. Data: 2005-04-15 11:19:02

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Piec napisał(a):

> Moim zdaniem kwestia osoby.

Kwestia rodziców.

--
Wszystko, co ludzkie, jest mi coraz bardziej obce.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl

1. Data: 2005-04-15 13:44:10

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gnój <o...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> temacie. Zadaj pytanie jeszcze raz, choć kiedy będziesz starała się zrobić

tak jest panie moj i wladco to juz sie nigdy nie powtorzy. twoje nauki sa
dla mnie niczym miod dla duszy. dziekuje za te uwagi i za nazwanie mnie
gownem.

bueheheh

jebnac cie szczeniaku?

1. Data: 2005-04-15 14:13:14

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile procentowo zajmuja rodzice w tym ksztaltowaniu.

Mnie się wydaje, że bardzo dużo. Gdy dziecko jest mocno przywiązane do
rodziców, nie ma innych osób, które byłyby dla niego tak ważne jak mama i
tata, dlatego rodzice mają na nie największy wpływ.
(oczywiście nie we wszystkich przypadkach - są dzieci, które wychowuje ulica
i koledzy, a rodzice mają ich gdzieś. A w dzieciństwie nie ma chyba nic
ważniejszego niż miłość rodziców...)
Nietoperek

1. Data: 2005-04-15 14:48:34

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):

> jebnac cie szczeniaku?

Tak, możemy, u ciebie czy u mnie?

--
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ!!!

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl

1. Data: 2005-04-15 14:52:03

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gnój <o...@o...pl> napisał(a):

> Tak, możemy, u ciebie czy u mnie?

u mnie.

1. Data: 2005-04-15 15:07:45

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):

> u mnie.

Dobrze. :) (Nie wiedziałem że to ty kiedy ci odpisywałem, gdybym wiedział
to był tak nie napisał, mimo że tak myślę)

--
Wypad z tandetnymi sygnaturami!

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl

1. Data: 2005-04-15 15:27:02

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gnój <o...@o...pl> napisał(a):

> Dobrze. :) (Nie wiedziałem że to ty kiedy ci odpisywałem, gdybym wiedział
> to był tak nie napisał, mimo że tak myślę)

i to ma sprawic abym poczula sie lepiej?
musze dostac zadoscuczynienie. zastanow sie jak mi to wynagrodzisz.

Kominek
Metotyka
Było: kobiety i wstyd. A ja znów traktorem po katolikach ...
Schizofrenia
:))))))