Kalms czy Persen?

1. Data: 2004-11-24 16:28:47

Temat: Kalms czy Persen?
Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chciałbym się Was poradzić, czy przy niewielkiej nerwicy (pocenie rąk, stany
lękowe) lepszy będzie Kalms, czy Persen, a może jakiś inne tabletki bez
recepty. Zależy mi aby lek nie powodował senności i nie "ogłupiał". Brałem
do tej pory Pramolan, dobrze "wyciszał", ale powodował dużą senność i ogólne
zamulenie.

Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2004-11-24 16:54:37

Temat: Re: Kalms czy Persen?
Od: Robert <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
<2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E1002077EFD@jplwant003
.jasien.net>,
w...@o...pl stwierdził(a)...
> [...]
> do tej pory Pramolan, dobrze "wyciszał", ale powodował dużą senność i ogólne

hmmm.. ja wcześniej brałem Valdispert (2 tabletki na raz, ale można i
trzy; kilka razy dziennie), to jest z kozłka. Kalms też brałem, ale nie
pamiętam jak działał, chyba nienajgorzej. Persenu nie brałem, za to
deprim tak.

Ja wspomagam się Valdispert'em (w zależności od potrzeby) + MagvitB6
(rano i wieczrem po 1 tab.; lub MagneB6 - tak samo). Dodatkowo piję
herbatki ziołowe (głównie mięta) z miodem a rano piję zmiksowanego banana
z mlekiem (najlepiej sojowym) i miodem.

Jak już było gorzej to piłem sobie Neospasminę (po tym nawet jechałem
samochodem, ale nie polecam - to była wyjątkowa sytuacja) i ona chyba
najlepiej działała, ale lekko usypiała (nie zamulała).

A teraz jestem na cipramilu (antydepresant) bo już mnie cholera brała jak
co roku miałem nawroty nerwowości.. Nie było to niezbędne, ale ja chcę
sobie z tym już poradzić. Oczywiście równocześnie zmieniam tryb życia i
podejście do problemów (polecam książkę Thich Nhat Hanh "Każdy krok
niesie pokój" - to nie są jakieś tam hece z bajki o mchu i paproci)

Pouprawiaj też w miarę możliwości jakiś sport. Tak się mówi, ale to
prawda.

Życzę poprawy i uspokojenia.

3. Data: 2004-11-24 18:33:43

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wizyta u psychiatry

4. Data: 2004-11-24 20:54:32

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chciałbym się Was poradzić, czy przy niewielkiej nerwicy (pocenie rąk,
> stany
> lękowe)

te leki to leki bez recepty wiec nie pomoga na niewielka nerwice itp polecam
wizyte u specjalisty a nie faszerowanie sie czyms nie okreslonym.
p.

5. Data: 2004-11-24 21:06:30

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> A teraz jestem na cipramilu (antydepresant) bo już mnie cholera brała jak
> co roku miałem nawroty nerwowości..

na czym polegala twoja nerwowosc. czy to bylo takie zzeranie od srodka, zbyt
duze reakcje na drobre codzienne nieszczescia, czy raczej miales klopot z
agresja itp.?

6. Data: 2004-11-25 17:07:56

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wam za wszystkie rady i sugestie. Nie czuje się aż na tyle źle, aby
pędzić do lakarza, ale i nie na tyle dobrze, aby nie spróbować "wspomóc" się
czymś. Kupiłem już Persen. Zobaczymy jaki będzie efekt ;).

Pozdrawiam wszystkich
Jarek

witamina D dla niemowlęcia
Bactrim