Kaloryczność kanapek Oscar

1. Data: 2004-07-29 13:45:55

Temat: Kaloryczność kanapek Oscar
Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie: Nie wiecie ile mają kcal kanapki Oscar? Może mają jakieś
tabele kaloryczne w sieci? (na googlach nie znalazłam)
--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

2. Data: 2004-07-29 13:54:09

Temat: Re: Kaloryczność kanapek Oscar
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Claygirl w wiadomości news:ceav3g$2ks0$1@mamut.aster.pl pisze:

> Jak w temacie: Nie wiecie ile mają kcal kanapki Oscar?

A co to takiego, jesli mozna spytac?

--
Oczywiście to co tam piszą że nie trzeba spożywać cholesterolu to bzdury. Cholesterol
do krwi nie przechodzi z pozywienia tylko jest wytwarzany z węglowodanów. - Janusz

3. Data: 2004-07-29 13:56:09

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> A co to takiego, jesli mozna spytac?

Myslę, że większość osób mieszkających w Warszawie wie. To takie
kanapeczki, serwowane z małych "sklepików" na ciepło. Wyzierają zza
każdego rogu w centrum.

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

4. Data: 2004-07-29 14:03:46

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Claygirl w wiadomości news:ceavmm$2lhp$1@mamut1.aster.pl pisze:

> Myslę, że większość osób mieszkających w Warszawie wie. To takie
> kanapeczki, serwowane z małych "sklepików" na ciepło. Wyzierają zza
> każdego rogu w centrum.

Kupic jedna, rozlozyc na czynniki pierwsze i posluzyc sie tabela
kalorycznosci polproduktow oraz waga. Zartowalem :)

--
Mnie chodzilo o inny aspekt. Mianowicie taki, ze DO jest propagowane przez osobe,
ktora odzywia sie wysokoweglowodanowo, bo to widac na zdjeciu. - [Jacek]

5. Data: 2004-07-29 14:05:35

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Kupic jedna, rozlozyc na czynniki pierwsze i posluzyc sie tabela
> kalorycznosci polproduktow oraz waga. Zartowalem :)

Problem w tym, że oni nalewają sosu do środka :(

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

6. Data: 2004-07-29 17:33:18

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem w tym, że oni nalewają sosu do środka :(

To zapytaj ich z czego sklada sie sos :)

^Lan

7. Data: 2004-07-30 14:12:30

Od: "Plazma City" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Claygirl" <c...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie: Nie wiecie ile mają kcal kanapki Oscar? Może mają jakieś
> tabele kaloryczne w sieci? (na googlach nie znalazłam)

Obstawiam 400-500kcal,ale nie wiem na pewno

pzdr

8. Data: 2004-08-10 18:56:34

Od: "@dams" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zapytaj ich z czego sklada sie sos :)

i czy kucharz czegoś nie dodaje do sosu ;)

[MM] Pytanie
Masło czy margaryna
nowa moda ???
balonik w zoladku
Dieta 13-dniowa (Kopenhaska) czy ktos sie zna??