Kamień twardziel - czym go przegonić?

1. Data: 2008-02-04 07:59:53

Temat: Kamień twardziel - czym go przegonić?
Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Takie coś chciałbym usunąć z wanny:

http://trafos.lh.pl/resources/foto/P1300009.JPG

Środki typu Tytan - odkamieniacz nie dają rady. Może polecicie coś
mocniejszego, coś, co sobie z tym poradzi?

Pozdrawiam

EvT

2. Data: 2008-02-04 08:01:06

Temat: Re: Kamień twardziel - czym go przegonić?
Od: caldeiro <c...@w...orange.pl> szukaj wiadomości tego autora

Everard Took napisał/a:

> Środki typu Tytan - odkamieniacz nie dają rady. Może polecicie coś
> mocniejszego, coś, co sobie z tym poradzi?

Cilit Kamień i Rdza albo lidlowski W4 w pomarańczowej butelce. Stawiam
zwłaszcza na ten drugi.

--
caldeiro

3. Data: 2008-02-04 08:01:37

Od: caldeiro <c...@w...orange.pl> szukaj wiadomości tego autora

caldeiro napisał/a:

> Cilit Kamień i Rdza albo lidlowski W4 w pomarańczowej butelce. Stawiam
> zwłaszcza na ten drugi.

W5 oczywiście, sorry, jeszcze śpię :)

--
caldeiro

4. Data: 2008-02-04 08:04:48

Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

caldeiro napisał(a):

> W5 oczywiście, sorry, jeszcze śpię :)
<<<<<<<<<<<<<
Cillit nie dał rady. Spróbuję znaleźć ten drugi.
Ale może są jakieś specjalne, supermocne środki?

EvT

5. Data: 2008-02-04 08:46:09

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Everard Took pisze:

> <<<<<<<<<<<<<
> Cillit nie dał rady. Spróbuję znaleźć ten drugi.
> Ale może są jakieś specjalne, supermocne środki?

poszukaj tego w5
w ogole prdukty w5, mimo ze z lidla, to sa calkiem dobrymi niemieckimi
produktami

6. Data: 2008-02-04 09:25:03

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale może są jakieś specjalne, supermocne środki?

Zwykły ocet 10%, kwas octowy lub maść zrobiona z kwasku cytrynowego.

FATHER

7. Data: 2008-02-04 09:57:36

Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatko pisze:
> Zwykły ocet 10%,
<<<<<<<<<<<<<<<<
I co, polać i szorować, czy polać, czekać i szorować?

> lub maść zrobiona z kwasku cytrynowego.
<<<<<<<<<<<<<<<<
A jak się ją przyrządza? Sam kwasek ładnie odkamienia mi czajnik, ale
czy da radę z takim zatwardzialcem?

EvT

8. Data: 2008-02-04 10:41:47

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Everard Took" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> <<<<<<<<<<<<<
> Cillit nie dał rady. Spróbuję znaleźć ten drugi.
> Ale może są jakieś specjalne, supermocne środki?
>
> EvT

Jest coś takiego :

http://www.uniwersalnykamien.pl/index1.htm

http://www.allegro.pl/item305243871_kamien_uniwersal
ny_500_g_zielinsky.html

Jest to naprawdę rewelacja. Polcam każdemu, kupiłem to kiedyś na targach
budownictwa, nie wiem co to jest ale działa niesamowicie. Zacieki na
zlewozwywaku któych nie ruszał domestos, cilit, kwas, ajax, specjalne
proszki i pianki do mycia stali nierdzewnej kamień wyszyścił jak do nowości.

To naprawdę nie ściema, to działa.

MS

9. Data: 2008-02-04 11:08:18

Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Środki typu Tytan - odkamieniacz nie dają rady. Może polecicie coś
> mocniejszego, coś, co sobie z tym poradzi?

a próbowałeś zastosować ocet spożywczy?
bo jeśli nie da rady, to przynajmniej
bezpieczny i tani:)

g.

10. Data: 2008-02-04 18:55:52

Od: "Jastrzębiec" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macius" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zlewozwywaku któych nie ruszał domestos, cilit, kwas, ajax, specjalne
> proszki i pianki do mycia stali nierdzewnej kamień wyszyścił jak do

Nie polecam tego środka, wyrzucenie pieniędzy w błoto.Do niczego się nie
nadaje.Dawniej mieli stoiska w marketach, naciągneli ludzi i chyba musieli
zwijać żagle.

Jonny

Co to jest (w paczce kawy)
łóżko chowane do szafy...
Odnawianie wanien
Ekspres cisnieniowy - AEG EA 150
wyburzanie ścian w bloku z wielkiej płyty