Kamień w śliniance podżuchwowej.

1. Data: 2003-04-03 16:36:51

Temat: Kamień w śliniance podżuchwowej.
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowne grono!!!
Zaznacze w pierwszej kolejności dla porządku iż nie zamierzam tutaj dowiadywać
sie jak domowymi metodami wyleczyć tą przypadłość , ponieważ konsultacje z
lekarzem juz się odbyły ( ostry przebieg ) .
Konsultowano już się 4 lekarzy. Pacjentka ( moja dziewczyna ) dostała silny
antybiotyk Dalacin C (300mg) , Keatnol ( wiadomo - przeciwbólowy ) i
Spasmophen (10mg). Na ostrym dyżurze udrożniono zabiegowo ( nacięcie ) jeden
kanał ( tamował on przy samym ujściu ślinianki ) , niestety od 3 dni dziewuszka
bardzo się męczy ponieważ został drugi ( większy ..wyczuwalny pod palcem ).
Lekarze nie chcą zabiegowo usunąć kamienia .. zalecają dalszą kurację
antybiotykiem ,ew. leczenie ambulatoryjne ( antybiotyk dożylnie ) i dopiero
póniej ew. operacja tak głęboko ( pod rzuchwą ) osadzonego kamienia. Oczywiście
jeśli stan się pogorszy będzie konieczny szpital. Tutaj mam pytanie : czy są
jakieś metody którymi mozna w sposób skuteczny pomóc , usunąć rozbić ew.
wypłukać kamień. Czy może są jakieś konkretne zioła pomagające w tym
przypadku ? Może jakieś adresy sklepów (Warszawa).
Z góry bardzo dziekujemy za pomoc.

Ps: ew. odpowiedzi proszę wysyłać na :

a...@p...usun.pl ( wyciac nalezy słowo usun )
+48609612152

2. Data: 2003-04-15 11:08:09

Temat: Re: Kamień w śliniance podżuchwowej.
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakieś metody którymi mozna w sposób skuteczny pomóc , usunąć rozbić ew.
> wypłukać kamień. Czy może są jakieś konkretne zioła pomagające w tym

są metody rozbijania kamieni w śliniankach za pomocą lasera eximerowego
wprowadzonego kanałem ślinowym. Nie wiem, czy w Polsce się to robi, ale
u nas tak (Klinikum Benjamin Franklin w Berlinie, Klinika Bergmanna w
Poczdamie i chyba też Monachium, bo tam nasz spec uszedł ;-)). Przy
dużych kamieniach jednak i u nas rżną śliniankę.

Waldek

czerwone kropki na skorze
Już po zabiegu-guzek w piersi
Dni alergii we Wrocku.
homeopatia
Leczenie otylosci - nie reklama - informacje