Kamienie na ślinankach

1. Data: 2004-11-16 11:06:48

Temat: Kamienie na ślinankach
Od: Izunia <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Proszę o kontakt osoby, które miały do czynienia z tym problemem.
Przypuszczam, że mam kamienie na ślinankach.

Chciałabym sie dowiedzieć czegoś więcej na temat leczenia, badań, czy
zabiegu chirurgicznego - bo o takim czytałam.

Za odpowiedzi dziękuję :)

2. Data: 2004-11-18 02:58:15

Temat: Re: Kamienie na ślinankach
Od: "cacup" <c...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

kamienie sie ma w sliniankachm, nie na sliniankach, konkretnie w przewodach
wyprowadzajacych (albo w miazszu gruczolu - rzadziej)

--

- - -

Pozdrawiam,
Cacup @ Pzykko Dizzko

e-mail: c...@s...pam.szczecin.pl
url: www.pzykko.prv.pl | www.cacup.prv.pl | wap.pzykko.prv.pl
gg: 7213767

Użytkownik "Izunia" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Chciałabym sie dowiedzieć czegoś więcej na temat leczenia, badań, czy
> zabiegu chirurgicznego - bo o takim czytałam.

Leczenie krótkowzroczności u dzieci
paznokcie-klopot
wybity kciuk
Zapytanie o hemoroidy
Kto aktualnie studiuje na Akademi Medycznej w Warszawie ?