Kaminica, czyli "afera" bez afery...

1. Data: 2009-10-07 20:38:46

Temat: Kaminica, czyli "afera" bez afery...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W pewnym_państwie w Europie Środkowo-Wschodniej w projekcie
ustawy_X inicjatywa rządowa (grupa_C) sformułowała zapis odnoszący
się do opodatkowania gier hazardowych w kształcie mniej korzystnym
dla "pewnych pozarządowej grupy_nacisku" (grupa_H) niż poprzedni
rząd utworzony przez partię (grupa_K) opozycyjną wobec partii (grupa_T)
współtworzącej obecny rząd.

W wyniku przecieku_1 ktoś-nie-wiadomo-kto zagrywa "nieczystą piłkę",
która następnie krąży odbijana od grupy_H do grupy_C i vice versa.
Na piłeczce napis: "komu-ile za zapis w ustawie X w podobnym
kształcie jak sformułowany przez poprzednią ekipę?".

Jednocześnie następuje prawdopodobnie przeciek_2 i na arenę
wkracza niezłomny, gorliwy i nieustraszony wszech-tropiciel wszech-afer
wszech-korupcyjnych we wszech-osobie wszech_super_gracza_K,
skądinąd kojarzonego jako postać bynajmniej słabo związana z grupą_K.

Jednak na nieszczęście_1 dla niego piłeczka została kilka razy odbita i...
zaginęła bez śladu (czyżby przeciek_3?), a w dodatku na nieszczęście_2
(nieszczęścia jak zwykle chodzą parami) zapis w projekcie ustawy_X
pozostał nie zmieniony.
W ten sposób przysługa jaką grupa_H oddała grupie_K okazła się
niezbyt owocna.
Niestety.

I w tym momencie w każdym cywilizowanym kraju europejskim byłoby
definitywnie po sprawie.
Niestety...

... ale nie akurat w tym pewnym_państwie w Europie Środkowo-Wschodniej,
gdzie działa niezłomny, gorliwy i nieustraszony tropiciel wszech afer
wszech-korupcyjnych we wszech-osobie wszech_super_gracza_K,
skądinąd kojarzonego jako postać bynajmniej słabo związana z grupą_K.

Co zatem robi "nasz" bohater?
Otóż zbiera materiał z dokumentacją kilku odbić "nieczystej piłeczki"
pomiędzy grupą_H oraz grupą_O i idzie z tym do swego formalnego
przełożonego, premiera rządu, przedstawiając mu szczegóły sprawy
w randze "afery".
Premier zdumiony nieco i zdezorientowany po lekkim namyśle
(prawdopodobnie domniemując żar) sugeruje samoistne zajęcie
właściwej pozycji przez wszech_super_gracza_K, czyli na drzewie,
czyli obok innych członków grupy_K...

i jednocześnie robi w tej sprawie... ~nic.

Lecz "nasz" wszech-bohater grzecznie spędza na drzewie kilka
miesięcy, a następnie organizuje konferencję prasową demaskującą
"aferę" ze wskazaniem na grupę_O mniej lub bardziej otaczającą
premiera.

Ta-daaaam...
Wszech_super_gracz_K znowu w akcji, znowu na topie, znowu w roli
nieustraszonego wszech-tropiciela wszech-afer wszech-korupcyjnych
we własnej wszech-osobie.
Sprawa afery szybko rozkwita zataczając coraz szersze kregi...
Tak, oto mamy wreszcie Prawdziwą Aferę w świetle - a jakże - Prawa
i Sprawiedliwości.

Wszech_super_gracz_K intonuje niezobowiązująco: czy to może
premier dokonał przecieku_3...?

Ciemny lud z przekonaniem podchwytuje: rząd to aferzyści, premier
do dymisji...
JooooU! Ależesz jazda! R E W E L A C J A!
Nareszcie! ;)
A niech wszyscy dobrze wiedzą w jakim państwie przyszło im żyć...
Nosz q...a, q...a, q...a! Ha!

Tyle chciałem.
No to Ha! ;)

--
CB

2. Data: 2009-10-07 21:05:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W pewnym_państwie w Europie Środkowo-Wschodniej w projekcie
ustawy_X inicjatywa rządowa (grupa_O) sformułowała zapis odnoszący
się do opodatkowania gier hazardowych w kształcie mniej korzystnym
dla "pewnej pozarządowej grupy_nacisku" (grupa_H) niż poprzedni
rząd utworzony przez partię (grupa_K) opozycyjną wobec partii (grupa_T)
współtworzącej obecny rząd.

W wyniku przecieku_1 ktoś-nie-wiadomo-kto zagrywa "nieczystą piłkę",
która następnie krąży odbijana od grupy_H do grupy_O i vice versa.

3. Data: 2009-10-07 22:56:33

Temat: Re: Kaminica, czyli "afera" bez afery...
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Tyle chciałem.
> No to Ha! ;)

"26 sierpnia Donald Tusk spotkał się z Rostowskim i Kapicą a ten
zapytany "czy ktoś z osób publicznych wyrażał zainteresowanie projektem
ustawy w sposób szczególny?" odpowiedział:

Jacek Kapica: Odpowiedziałem, że w trakcie całego procesu
legislacyjnego, w trybie konsultacji międzyresortowych, wiele uwag do
projektu ustawy zawsze wnosił Minister Gospodarki, w którego imieniu
występował sekretarz stanu Adam Szejnfeld. Minister A. Szejnfeld zawsze
wnosił o usunięcie z projektu nowych dopłat do gier. Jednocześnie, co
raz to kolejne nowe uwagi MG można było uznać za chęć wciągania MF w
proces nieustannych konsultacji i uzgodnień w celu przedłużenia procesu
legislacyjnego. Na ostatnim etapie MG zgłosił uwagę, że projekt ustawy
powinien podlegać notyfikacji w Komisji Europejskiej, co spowodowałoby
odsunięcie wejścia jej w życie o co najmniej rok. "

http://tr.im/B1Ky

4. Data: 2009-10-08 09:21:48

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

Slucham wczoraj "naszego" premiera i jakos mi smnutno.
Bedzie wojna przeciw CBA bo osmielili sie wyciagnac niezly
przekret wsrod najwyzszych wladz w PO.
Jest to ze strony CBA "walka polityczna".

Niestety, tkwimy ciagle w toksycznej III RP lat 90.
Tkwimy w panstwie w ktorym winny jest nie zlodziej co ukradl,
ale policjant ze zlapał.
I za to ten policjant zostanie zniszczony :(

Pozdrawiam
Duch

5. Data: 2009-10-08 09:56:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Większości na szczęście odpowiada _przy okazji tej sprawy_
wreszcie_wy*nie Kamińskiego na zbitą mordę.

BTW w normalnych demokratycznych i cywilizowanych krajach
niereformowalni Debile nie piastują publicznych stanowisk kierowniczych,
a zwłaszcza na szczeblu państwowym, a jeśli przez pomyłkę tak się staje,
to tracą je szybko.
W PL tracą je nadzbyt wolno IMHO.

Niemniej lepiej późno niż wcale...
jak pokazuje wypadek ostatniej Wielkiej Afery rozpętanej przez Debila
najwyżej z ćwiartką mózgu.

--
CB

6. Data: 2009-10-08 11:05:05

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ostateczny efekt będzie taki, że PO (Tusk) dzięki Kamińskiemu bez
większego wysiłku przeciągnie
teraz na swoją stronę potencjalny elektorat Kwaśniewskiej ... SLD już czuje
klimat ...

7. Data: 2009-10-08 14:22:12

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> [...]
> Tkwimy w panstwie w ktorym winny jest nie zlodziej co ukradl,
> ale policjant ze zlapał.
> I za to ten policjant zostanie zniszczony :(

niemniej, ta afera nie wydaje się aż taka istotna w sumie.
dość intresting o tym pisze gwiazdowski

8. Data: 2009-10-08 15:27:27

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> niemniej, ta afera nie wydaje się aż taka istotna w sumie.
> dość intresting o tym pisze gwiazdowski

yyyyy, ja wiem czy mala?
Jest wspolpraca bardzo waznego czlonka rzadu,
ktory handluje ustawami z mafiozami?
To znacznie wieksza afera niz Rywina,
tam 8 mln zlotych lapowki,
tutaj 500-1000 mln strat budzetu.

Nie mowie ze to mega afera ale afera jest.

Poza tym sa kulisy wspolpracy czolowych politykow
ze swiatem przestepczym. Wiem ze to powszechne w
Polsce :))) ale moze trzeba z tym wreszcie skonczyc?

Na razie Tusk chce zlikwidowac CBA, za kare.
Zmierza do dyktatury, bezkarnej monopartii.
Ale tego ludzie chca :)
to "ucieczka od wolnosci", ludzie boja sie systemu
gdzie trzeba dokonywac wyborow, myslec.
Ludzie chca miec na tacy co trzeba myslec, podane
przez "swoich" ulubionych przywodcow.

Spojrze na Gwiazdowskiego....

Pozdro,
Duch

9. Data: 2009-10-08 17:15:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> yyyyy, ja wiem czy mala?
> Jest wspolpraca bardzo waznego czlonka rzadu,
> [...]

jak na razie to sa pogaduchy przez telefon.
owszem - fatal error, ale więcej nic nie wiadomo.

> Spojrze na Gwiazdowskiego....

a spójrz. zwłaszcza te straty wydają sie przereklamowane :)

10. Data: 2009-10-08 21:00:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, zgadza się. ;)

PiSiory w 2007 roku wprowadziły w tej ustawie niż stawki podatkowe
[od gier hazardowych] niż obecne w projekcie PO.
Straty jakie te niższe pisiorskie stawki przyniosły można tak właśnie
oszacować.

Ile Kaczory i Spółka na tym zarobiły pewnie nigdy się nie dowiemy,
bo szanse na to, że CBA pod sterem "naszego" nieustraszonego
wszech-tropiciela wszech-afer nie prowadziło w tej sprawie żadnego
dochodzenia są bliskie ilorazowi twojej inteligencji...
czyli nie za wielkie.

--
CB

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości