Kanwy z nadrukiem z Kubusiem...

1. Data: 2004-10-26 18:28:27

Temat: Kanwy z nadrukiem z Kubusiem...
Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... poszukuję. Nie dla mnie, ale dla uroczej 10-latki, którą zaraziłam
krzyżykami haftując jej m.in. inicjał z Kubusiem, którego uwielbia. Kończy
już jeden obrazek z misiem, ale nie był to Kubuś, a ona jest jeszcze za mała
i trochę zbyt nieporadna - z wzorami liczonymi jej nie idzie.

Czy widziałyście może, Kochane Grupowiczki, gdzieś taką kanwę? Najlepiej
byłoby w polskiej pasmanterii - wysyłkowej, bądź naziemnej (Kraków lub
Bydgoszcz najchętniej); w sewandso znalazłam tylko dwie :(, na dodatek taką
nadającą się jedną...

--
Aneczka

1. Data: 2004-10-28 16:01:27

Temat: Re: Kanwy z nadrukiem z Kubusiem...
Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z małą pomocą Doroty udało mi się znaleźć, więc gdyby któraś potrzebowała,
to informuję, że takowe kanwy są w Krakowie, w pasmanterii w M1 (ale nie w
Igle, ty;lko w tej drugiej, większej).
Są takie malutkie - z Coatsa (ale nie mieli Kubusia, tylko resztę gromadki
:) ), oraz komplety, od razu z muliną - z Royal Paris (Doroto - palnęłam
wczoraj - nie Anchor, tylko właśnie Royal...).

Aneczka

1. Data: 2004-10-29 12:25:07

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :) ), oraz komplety, od razu z muliną - z Royal Paris (Doroto - palnęłam
> wczoraj - nie Anchor, tylko właśnie Royal...).

Ja widziałam dzisiaj w pasmanterii w "Wandzie" (NH) małe z Royal Paris - bez
nici za 6,50 i większe (tak ze dwa albo trzy razy) za 18
Dodo

do dziewczyn z Krakowa
ponpon Łódź gdzie ?
[szycie] schemat na spodnie biodrówki
(druty) pomoc dla tumana pilnie potrzebna
papierowe drobiazgi