Kapusta ozdobna.

1. Data: 2003-06-29 22:43:58

Temat: Kapusta ozdobna.
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyjaciółka zamarzyła o tym obrzydlistwie, które Anglicy sadzą w ogrodach
wśród róż i lilii. W sklepie można czasem spotkać tę żałosną dewiację
kapuśniaku i bigosu. Ja jej to kupię, tylko nie wiemy jak to rozmnażać. W
polskim gruncie na 100% nie przezimuje. Ma to jakieś kwiaty i nasiona?
Pewnie zachowuje się jak najzwyklejsza kapusta, tylko my nic o kapuście też
nie wiemy.
pozdr.serdecznie
Goldie

2. Data: 2003-06-30 05:39:48

Temat: Odp: Kapusta ozdobna.
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Przyjaciółka zamarzyła o tym obrzydlistwie, które Anglicy sadzą w ogrodach
> wśród róż i lilii. (...)

Kilka lat temu posiałam kapustę ozdobną. Zimy nie przetrzyma, jak to
kapusta.
Ale wcale nie była obrzydlistwem. Szczególnie jesienią stanowiła niezłą
ozdobę ogrodu.

Pozdrawiam Krycha

3. Data: 2003-06-30 07:29:44

Temat: Re: Kapusta ozdobna.
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polskim gruncie na 100% nie przezimuje. Ma to jakieś kwiaty i nasiona?
> Pewnie zachowuje się jak najzwyklejsza kapusta, tylko my nic o kapuście

Kupić nasiona w lutym-marcu (bywają dość częscto) i zrobić w domu rozsadę.
Czemu obrzydliwstwo, jako roślina ozdobna jest to całkiem ładne:-)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-06-30 07:41:14

Od: "Gabriela Sakol" <g...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w >
> Kupić nasiona w lutym-marcu (bywają dość częscto) i zrobić w domu
rozsadę.
> Czemu obrzydliwstwo, jako roślina ozdobna jest to całkiem ładne:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Z całej paczki nasion wzeszły DWA!. Lichutko rosną i nawet nie wiem czy przy
tej suszy nie padły. Ale ponoć mają być ozdobą zimowego ogrodu.
Gabi

5. Data: 2003-06-30 13:30:33

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bdoor7$522$...@z...polsl.gliwice.pl...

> [...]

rozsadę.
> Czemu obrzydliwstwo, jako roślina ozdobna jest to całkiem ładne:-)

Szczególnie ładnie wyglada jesienią, mało roslin w tym czasie ogródek zdobi
:-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

6. Data: 2003-06-30 16:42:06

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Z całej paczki nasion wzeszły DWA!. Lichutko rosną i nawet nie wiem czy przy
> tej suszy nie padły. Ale ponoć mają być ozdobą zimowego ogrodu.
> Gabi

A mnie wzeszły prawie wszystkie.Mam nadzieję, że będzie conajmniej taka jak na
zdjęciu. :))
ania

Iglaki - żółknięcie igieł
jodła koreanska
Ogórki
Pomocy - potrzebny program do projektowania
Mondra pysznoglowka