Kapusta zasamz.-> swieza + kiszona?

1. Data: 2004-10-12 16:28:44

Temat: Kapusta zasamz.-> swieza + kiszona?
Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chce (zaraz) robic lazanki i tak sie zlozylo ze mam pol glowki surowej
kapusty i kapuste kiszona i chcialbym je obie razem "wlazankowac".
stad moje pytanie - najchetniej bym je zrobil od razu w jednym garnku wiec
jak to zrobic? najpierw gotowac w wodzie i potem podsmazyc czy jak??
najpierw kiszona czy surowa czy jak?? prosze o w miare szybka pomoc.

pozdrawiam!

1. Data: 2004-10-12 17:10:04

Temat: Re: Kapusta zasamz.-> swieza + kiszona?
Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl>
napisał w wiadomości news:ckh0n9$t2e$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
> jak to zrobic? najpierw gotowac w wodzie i potem podsmazyc czy jak??
> najpierw kiszona czy surowa czy jak?? prosze o w miare szybka pomoc.

Według mnie najpierw podgotować świeżą, gdy zmięknie pokroić i podsmażać
razem z kiszoną.
Smacznego
Jeannette

1. Data: 2004-10-12 19:01:55

Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeannette" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Według mnie najpierw podgotować świeżą, gdy zmięknie pokroić i podsmażać
> razem z kiszoną.
> Smacznego
> Jeannette

dzieki - powiodlo sie - wielkie dzieki za pomoc!

1. Data: 2004-10-13 00:15:24

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel wrote:
> Użytkownik "Jeannette" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> dzieki - powiodlo sie - wielkie dzieki za pomoc!
===
To niemożliwe, nie miało prawa się udać. LOL

waldek
===

1. Data: 2004-10-13 10:10:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nie udaloby sie gdyby gotowac razem surowa i kiszona , bo kwas nie
>pozwolilby zmieknac surowej.
>Adam

a mnie w bigosie mieknie.

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-10-13 21:26:58

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> a mnie w bigosie mieknie.
===
Ale co?
Bo mi mięknie po bigosie, zwłaszcza zakrapiapianym. Do bigosu nie wkładam.
LOL

waldek
===

1. Data: 2004-10-14 15:12:30

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> [...]
> Ale co?
> Bo mi mięknie po bigosie, zwłaszcza zakrapiapianym. Do bigosu nie wkładam.

I tak z rana? dzieki za humor :)))
MB

1. Data: 2004-10-14 20:11:33

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora