Karasie

1. Data: 2000-04-21 05:31:20

Temat: Karasie
Od: "Porman" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak tam wasze rybki ozdobne ?
Bo moje właśnie odbywały tarło ,chociaż to wyjątkowo wcześnie
ale w tym roku wszystko jest poplątane.A co z waszymi ?
a zresztą żaby też nie chcą być gorsze już się pojawiły nawet pierwsze
kijanki.

Porman

2. Data: 2000-04-21 09:57:19

Temat: Re: Lawenda i karasie
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiem hurtem.
U mnie jak na okolice Krakowa klimat jest ostrzejszy, ok. 3-4 stopnie
niżej niż w miescie, opoźnienie wegetacji z tydzień. Lawenda rosnie
dobrze już trzeci sezon. Od strony północnej i wschodniej, nie w jakims
zacisznym zakątku. Uważam że można popróbować.
A karasie też się tarły, ale pewnie młodych nie będzie, ryby zjadają,
kijanki też są zjadane. W ubiegłym roku odgrodziłem częsć stawu z ikrą,
ale i tak duże przelazły, a to górą, a to spodem pod siatką.
W tym roku odpuszczam sobie, niech sobie radzą jak mogą.
Krzysztof

3. Data: 2000-04-21 10:14:16

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk wrote:
> Odpowiem hurtem.

Na tej grupie praktykuje sie wrecz odwrotnie - rozbicie jednej
odpowiedzi na n listow (n->8 przewrocone) ;-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl