Karta do przeliczania ?

1. Data: 2002-03-22 22:46:35

Temat: Karta do przeliczania ?
Od: "trebor64" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję karty do przeliczania muliny z Anchor na Ariadnę itp.
Kilka miesięcy temu gdzieś trafiłam na taką stronę , gdzie było chyba 6-ciu
producentów muliny i ich przeliczniki ale teraz nie wiem jak na nią trafiłam
.
Proszę o pomoc .

basia .

1. Data: 2002-03-22 23:03:09

Temat: Re: Karta do przeliczania ?
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj na:
www.haft.sedno.com

Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-03-23 06:53:38

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik trebor64 <t...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@1...114.189.59...
> [...]
6-ciu
> producentów muliny i ich przeliczniki ale teraz nie wiem jak na nią

Ze strony
http://noname.zum.pl/piotr/index.php3?a=zrealizowane
sciagnij sobie program haftek 3.0
Elzbieta