Karta parkingowa i punkt 5 wniosku?

1. Data: 2002-06-06 11:25:18

Temat: Karta parkingowa i punkt 5 wniosku?
Od: "BTR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy tylko ja się zdziwiłem czemu we Wniosku o ustalenie stopnia
niepelnosprawnosci, punkt 5 pytają czy mam prawojazdy na tamwaj? Może gdybym
takie miał i wyrobił Karte parkingową to... no tak ale jak tramwajem mam
zaparkować np. na parkingu MKRO etc. w miejscu ze znakiem wózka
inwalidzkiego? A może czegoś nie doczytałem to przepraszam!

Bartosz T. Rudź
<======================>
b...@p...onet.pl
http://bartoszr.republika.pl
<======================>

2. Data: 2002-06-06 11:42:42

Temat: Re: Karta parkingowa i punkt 5 wniosku?
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BTR" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaparkować np. na parkingu MKRO etc. w miejscu ze znakiem wózka
> inwalidzkiego? A może czegoś nie doczytałem to przepraszam!

Ale ty jestes drobiazgowy, gdyby nie było takiego zapisu to zaraz zjawił by
sie ktos kto ma prawko na tramwaj i zapytał co ma zrobic na parkingu przy
MACRO jezeli nie ma oznaczenia dla tramwaju i dla inwalidów?
A panie by nie wiedziały i musiały sie przekopywac przez sterte przepisów i
czas by im ktos zabierał.
Ech, przez takich jak ty własnie w urzedach nie mozna nic załatwic bo sie
czepiają
hahahahahahahaaaaaaaahahahahahahahahhahahahahaaha
PS. A moze musisz zrobic to prawko zeby miec tą karte parkingową?
Przeczytaj uwaznie zebys sie nie zdziwł :-))))))

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

3. Data: 2002-06-06 17:53:19

Od: "Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takie miał i wyrobił Karte parkingową to... no tak ale jak tramwajem mam
> zaparkować np. na parkingu MKRO etc. w miejscu ze znakiem wózka
------------------------------
Licho wie... ale może trzeba czytać między wierszami?
Może ktoś ma prawo jazdy uprawniające do prowadzenia samochodu i tramwaju?
Wykonuje pracę tramwajarza, a jeżdżąc własnym samochodem chciałby korzystać
z uprawnień jakie daje karta parkingowa. W takim przypadku komisja wespół z
Wydz. Komunikacji może doprowadzić do utraty pozwolenia na prowadzenie
tramwaju ... i żegnaj praco. Identycznie może być jeśli ktoś jest niesprawny
ruchowo i wypełnia przesłanki do otrzymania karty parkingowej (wozić może go
przeciez ktoś inny), ale ma pozwolenia na prowadzenie tramwaju i w takim
charakterze jest zatrudniony. W takim przypadku też ma szansę pożegnać się z
pozwoleniem i pracą, ...może więc to być forma weryfikacji uprawnień do
kierowania różnymi pojazdami przy okazji załatwiania nowej karty
parkingowej...
Pamiętajmy, ze niesprawność ruchowa to niekoniecznie wózek...
Ja nie jestem wózkowiczem, ale wystarczy, że przekuśtykam 50- 100 m i już
muszę gdzieś siadać.

Podejrzliwie traktujący poczynania władz w stosunku do ON
Zbig A Gintowt

Kto da wiecej?
Autem do Niemiec - o czym trzeba pamietac?
Prosba-pytanie
Pomóżcie Markowi - bardzo proszę
W jaki sposób łamane są prawa człowieka wobec ON