Kary na psp

91. Data: 2006-11-07 21:23:06

Temat: Re: Kary na psp
Od: "Librix" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

assembler napisał(a):

> Jakie kurwa wrozbiarstwo? Nie wmawiaj mi,
> ze wierze w takie gowno.
> Podalem wylacznie linka do ksiazki "Przebudzenie".
> Ksiazka warta jest przeczytania, a google
> akurat znalazlo ja na tej stronie.

> Ja na to mowie inaczej. Ze sa pojebani.
> Ale to nie tylko ich wina. U nas w ogole w szkolach,
> kosciolach nie uczy sie myslec tylko klepie regulki.
> I potem wyrastaja ludzie podatni na manipulacje
> jak jasna cholera. I to jest przykre.

Książka ta jest właśnie napisana przez tych jak to ich nazywasz
pojebanych ludzi. Ta książka nie mówi prawdy, wykorzystuje istnienie
konformizmu jako całkowite zaprzeczenie istnienia dobra. Ta książka
kłamie bo jest napisane przez tych którzy sprzyjają Szatanowi.
Zamiast tego radziłbym inną książke napisaną przez dobrego
psychologa ,,Manipulowanie umysłem" Denise Winn. A ja nie jestem
konformistą. Już napisałem wcześniej o tym problemie taki krótki
dialog powiedziałem że konformiści stanowią 80% społeczeństwa (
był on w temacie ,,Zemsta"). Poprostu 80% społeczeństwa przyjmuje
postawy i formy nie zastanawiając się wogóle nad nimi. Co piąty
człowiek zaś się wyróżnia i myśli samodzielnie. Ja nie
konformistą , zamiast przypisywać mi cechy charakteru których nie
mam to moglibyście zwrócić uwagę na intencje tego co chce zrobić.

> To nie Bluzgacz wchodzi w szkode tylko odbiorca,
> ktory koniecznie musi byc przez wszystkich
> kochany i uwielbiany.
>
> A w poprzednim poscie "nie znasz sie" mialo
> znaczyc "nie znasz siebie".
>
> A w kwestii tego, ze to co robisz uwazasz za
> altruistyczne - przeczytaj to co podalem a
> nie klikaj w zasrane wrozbiarstwo.

Ale to jest właśnie filozofia tych którzy wierzą we wróżbiarstwo.
Oni z samym diabłem mają układ to troche mieszają żeby przekonać
innych że dobro nie istnieje. Ta książka wywodzi się poprostu ze
złych środowisk. Nie ma co dawać jej wiary. A chodzi o to że ludzie
mają uczucia i niektórzy potrzebują pomocy nie powinni być tak
traktowani. Przynajmniej nie na tym forum.

92. Data: 2006-11-07 21:27:30

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Vicky napisała :

> Możesz wskazać mi swój pomysł jeszcze raz?
> Dalej nie wiem jak chcesz to uczynić ... (z tym IP)
> Może serwer zjadł posta w którym to było napisane?

Jak wiadomo dla starszych użytkowników psp na forum w sposób sporadyczny
pojawia się hamstwo. Osoby słabe może i nawet wyalienowane są wyśmiewane i
obrażane. Dlatego chciałbym zaproponować kary dla każdego który w sposób
niemerytoryczny zbluzga jakąś osobę. Może to być upomnienie lub nagana
(nazwana tu żółtą kartką). 2 upomnienia będzie równe żółtej kartce. Jak
ktoś dostanie drugą żółtą kartke zostanie zablokowane jego IP. Później
zadbany o szczegóły jak to zrobimy. Teraz jest tylko pytanie czy jesteś za?

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

93. Data: 2006-11-07 21:57:42

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Librix<l...@w...pl>

[...]
> Jak wiadomo dla starszych użytkowników psp na forum w sposób
> sporadyczny pojawia się hamstwo.

A czasem hamsterstwo, ale już dawno nie było.

Paweł

94. Data: 2006-11-07 22:01:20

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak
> ktoś dostanie drugą żółtą kartke zostanie zablokowane jego IP. Później
> zadbany o szczegóły jak to zrobimy. Teraz jest tylko pytanie czy jesteś
> za?

Kiedy mnie właśnie ten szczegół interesuje najbardziej :)

Pozdrawiam
Vicky

--
P.S.
Jeśli możesz wypełnij ankietę:

95. Data: 2006-11-07 22:27:00

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kiedy mnie właśnie ten szczegół interesuje najbardziej :)

Czego psujesz całą zabawę ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

96. Data: 2006-11-07 22:46:27

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski"

> Czego psujesz całą zabawę ? :)

Rozkręcam ... :)
Najlepsze dopiero przed nami :)

Pozdrawiam
Vicky

97. Data: 2006-11-08 11:31:01

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Vicky napisała :

> Rozkręcam ... :)
> Najlepsze dopiero przed nami :)

A więc co chcesz wiedzieć bo nie wiem

Pozdrawiam Librix

98. Data: 2006-11-08 13:06:22

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Librix" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> A więc co chcesz wiedzieć bo nie wiem

To ja się zapytam. Na kiedy to wszystko o czym piszesz będzie zrobione ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

99. Data: 2006-11-08 16:15:30

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A więc co chcesz wiedzieć bo nie wiem

W jaki sposób chcesz zablokować to IP?

Pozdrawiam
Vicky

100. Data: 2006-11-08 17:01:34

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Vicky w news:4551f445$0$17958$f69f905@mamut2.aster.pl :

> W jaki sposób chcesz zablokować to IP?

Będzie ktoś taki kto te IP będzie blokował. Czy to wszystko? Jesteś za?

Do Przemysława Dębskiego: Najpierw ustalenia a później myślenie na jaką
date to się zrobi

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

Stowarzyszenia/kluby/ter apie dla osob schizoidalnych i z osobowoscia paranoidalna
To nic nie da!
Paradoks kłamcy
sprzedam/wymienie
Korwin ma znów (połowiczną) rację