Kasza Jaglana

1. Data: 2003-06-20 16:24:06

Temat: Kasza Jaglana
Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie, czy jedliście kiedyś kaszę jaglaną? Do czego ją stosujecie?

Beata Księżyk

1. Data: 2003-06-20 16:38:20

Temat: Re: Kasza Jaglana
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Beata Księżyk napisal(a):

>Mam pytanie, czy jedliście kiedyś kaszę jaglaną?

Jedliscie wielokrotnie, ale za bardzo jej nie lubicie.

>Do czego ją stosujecie?

Du drugiego dania. Tak jak inne kasze, ziemniaki czy ryz.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-06-21 11:05:42

Od: "MoniaP" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" napisał:

> Du drugiego dania. Tak jak inne kasze, ziemniaki czy ryz.

No nie tylko - swietne sa jarkie gołabki z kasza jaglana doprawiona
podsmazona cebulka i ziolami. I widzialam tez przepisy na zapiekanki, ale
nigdy tego nierobilam.

Pozdr.

Monica

1. Data: 2003-06-22 16:22:56

Od: Dorota Szuba <d...@m...desy.de> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Księżyk" wrote:

> Witam
>
> Mam pytanie, czy jedliście kiedyś kaszę jaglaną? Do czego ją stosujecie?

np. do zup, tak jak ryz czy inne kasze.

pozdrawiam
Dorka

1. Data: 2003-06-22 19:44:51

Od: "Melania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie, czy jedliście kiedyś kaszę jaglaną? Do czego ją stosujecie?
>
> Beata Księżyk

A moja mama robi czasami pierogi z kaszą jaglaną, całkiem niezłe.

1. Data: 2003-06-23 09:25:42

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Melania" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> A moja mama robi czasami pierogi z kaszą jaglaną, całkiem niezłe.

Czy mogę prosić o przepis?
Sowa

1. Data: 2003-06-23 09:28:36

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Księżyk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam pytanie, czy jedliście kiedyś kaszę jaglaną? Do czego ją stosujecie?

Na obiad - gotuję i mieszam z warzywami, doprawiam sosem sojowym. Podaję na
sypko lub wkładam do formy od tarty i zapiekam w piekarniku posypaną żółtym
serem.
Dodaję do zup warzywnych.
Robię gołąbki z dodatkiem innych kasz.

Sama wydaje mi się dość mdła i gorzkawa.

Sowa

1. Data: 2003-06-23 10:52:29

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Beata Księżyk wrote:
> Witam
>
> Mam pytanie, czy jedliście kiedyś kaszę jaglaną? Do czego ją stosujecie?

Ja gotuje z bakaliami, glownie ze sliwkami suszonymi + starte jablko. Na
talerzu mozna sobie polac to jogurtem naturalnym. Mi smakuje.

Maria

1. Data: 2003-06-24 06:21:44

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Kasza jaglana jako jedyne zboże ma właściwości odkwaszające. Przy
dolegliwościach żołądkowych (każde stadium choroby wrzodowej) jest idealnym
lekarstwem. Ja gotuję na gęsto i jem z dodatkiem czegoś słodkiego (dżem,
powidła, sok, galaretka itp) i odrobiną masła, w charakterze śniadania.
Gotowanie jest trochę żmudne, ale smakt i efekt warte są wielu wyrzeczeń.
Kaszę jaglaną (proso) można oczywiście stosować , tak jak pisali poprzednicy do
wszystkich innych potraw jak każdą kaszę.
Pozdrawiaam
Michał

1. Data: 2003-06-24 08:41:18

Od: "Melania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mogę prosić o przepis?
> Sowa

Oczywiście, ale dopiero dzisiaj po południu,bo muszę zaczekać na mamę, bo
ja przepisu nie pamiętam.

tupperware
dżem
tupperware