miska tupperware w Krakowie

1. Data: 2003-06-20 17:45:36

Temat: miska tupperware w Krakowie
Od: "Magda " <m...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa razy odeszlam od wystawionych na stoisku naczyn Tupperware, chociaz
mialam wielka chec na miske do ciasta drozdzowego. Gdy sie zdecydowalam to
oczywiscie juz w krakowskiej Plazie nie bylo tego stoiska. Po przeczytaniu
Waszych wypowiedzi wiem na pewno, ze ja chce, tylko gdzie to cudo teraz
kupic w Krakowi? Moze ktos z Was wie, dokad panie sie przeniosly. Juz
dziekuje za odpowiedzi magda
Przepraszam, ze powtarzam to pytanie juz trzeci raz, ale zawsze wskakiwalo
nie tam gdzie trzeba. Moze teraz sie uda.

1. Data: 2003-06-20 21:34:58

Temat: Re: miska tupperware w Krakowie
Od: "Anna" <a...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magda " <m...@j...krakow.pl>
> Dwa razy odeszlam od wystawionych na stoisku naczyn Tupperware, chociaz
> mialam wielka chec na miske do ciasta drozdzowego.

Wiecie co, ja mieszam ciasto w zwyklym garze wlasnymi raczkami i to sprawia
mi niesamowita przyjemnosc. Ciasto nie zdazy sie zeschnac bo po upieczeniu
juz go nie ma, po kie licho zawalac kuchnie dodatkowymi rupieciami? Tak
kiedys rzucialam okiem na posty z ta tematyka i jakos odrazu mnie
odrzucilo.Kupe pieniedzy to kosztuje i wiecej do mycia jest po tym robieniu
ciasta niz pozytku. No ale to moje zdanie, ograniczam wszelkie sprzety do
minimum.

pozdrawiam wszystkich

Ania

Ps: No i jeszcze ta nazwa tak mi sie dziwnie kojarzy

1. Data: 2003-06-21 13:14:33

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupe pieniedzy to kosztuje i wiecej do mycia jest po tym robieniu
> ciasta niz pozytku. No ale to moje zdanie, ograniczam wszelkie sprzety do
> minimum.

kosztowac kosztuje, ale mycia to raczej tyle samo - czy wyrabiasz ciasto w
misce tupperware czy innej, no chyba ze wyrabiasz od razu w formie (wybacz
zlosliwosc, ale sprowokowalas). Za te miske placi ten, kto lubi ciasto
drozdzowe a nie lubi mietoszenia ciasta przez kilkanascie minut.

pozdrawiam
Basia

Kasza Jaglana
tupperware