Kasza pytanie

1. Data: 2004-05-30 21:39:01

Temat: Kasza pytanie
Od: "Pawel Kazienko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm!

Wlasnie odkrylem w szafce poklad kaszy jeczmiennej w woreczkach, ktorej data
przydatności do spożycia minęła 03.2004. Pytanie moje brzmi tak:

1) czy to sie nadaje do spożycia

2) jezeli 1=tak to co byście mi polecili zeby zrobic z tej kaszy (mam 3
kartoniki po 4 torebki)

pozdrawiam

ps. kotlety z kasz mi nie smakowaly ;(

1. Data: 2004-05-30 23:49:10

Temat: Re: Kasza pytanie
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel Kazienko" <k...@w...pl> skrev i meddelandet
> Wiatm!
>
> Wlasnie odkrylem w szafce poklad kaszy jeczmiennej w woreczkach,
ktorej data
> przydatności do spożycia minęła 03.2004.

A data produkcji jest? Jesli zostala wyprodukowana np. w roku 2000 to
pewnie mozna smialo jesc, ale jesli w np.marcu 2003 to raczej nie
mialabym odwagi...

Ogolnie rzecz biorac radzilabym wyprobowac. Kiedys jadlam makaron
"miesiac po" , i wyladowal jako jedzenie dla ptakow.

magda

1. Data: 2004-05-31 05:26:09

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c9dju2$mmj$1@absinth.dialog.net.pl> Pawel Kazienko wrote:
> [...]
>
> Wlasnie odkrylem w szafce poklad kaszy jeczmiennej w woreczkach,
> ktorej data przydatności do spożycia minęła 03.2004. Pytanie moje

Najprawdopodobniej tak. Spróbuj. Jeżeli nie jest wyraźnie niesmaczna,
np. nie smakuję pleśnią lub nie ma innych obcych smaków czy zapachów,
to też nie powinna zaszkodzić. Prawidłowo przechowywana kasza może leżeć
latami.

> 2) jezeli 1=tak to co byście mi polecili zeby zrobic z tej kaszy (mam
> 3 kartoniki po 4 torebki)

Najbanalniejsze to krupnik albo po prostu kasza jako dodatek do mięsa z
sosem.

Władysław
--
Das Raetsel gibt es nicht
Wittgenstein

1. Data: 2004-05-31 08:58:01

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 May 2004 23:39:01 +0200 I had a dream that Pawel Kazienko
<k...@w...pl> wrote:
> Wlasnie odkrylem w szafce poklad kaszy jeczmiennej w woreczkach, ktorej data
> przydatności do spożycia minęła 03.2004. Pytanie moje brzmi tak:

Zobacz, czy w tych woreczkach nie masz malutkich dziurek i czy w środku
nie ma takiej przędzy czy dziwnych okruszków.
Nie wiem czemu, ale u mnie każda kasza jest błyskawicznie zjadana przez
"obcych".

1. Data: 2004-05-31 14:38:39

Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka ( G...@S...pro.onet.pl )
napisał:
> [...]
> nie ma takiej przędzy czy dziwnych okruszków.
> Nie wiem czemu, ale u mnie każda kasza jest błyskawicznie zjadana przez

Tez kiedyś tak miałam, ale od tamtej pory: kaszę, mąkę, bułkę tartą (swoją)
trzymam w słoikach;)

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-05-31 21:03:21

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> Nie wiem czemu, ale u mnie każda kasza jest błyskawicznie zjadana przez
> "obcych".

Bo masz Grzegorz robaki zalęgniete w szafkach - jedyna rada, to wyrzucić
_wszystko_ w czym mogą siedzieć - bo na pewno siedzą - mąki, kasze, makarony
itp., wszystkie graty wyjąć, wszystko wyszorować porządnie woda z
detergentem - CIFem nawet, szafki odsunąć i za nimi tez posprzątać i
wyszorować - wywietrzyć porządnie po tym.
A potem każdą, nowo kupioną jadalną rzecz trzymać w zamykanych puszkach -
pojemnikach plastikowych, lub szklanych.

Nie pamiętam jak one się nazywają - ale jak masz tam mąkę, to czy widzisz,
czy nie widzisz, to one tam na 100% są.

Sowa

test/nowy sie wita :)
jak pisać na grupę - metoda Władysława