Kaszak okolicy zausznej

1. Data: 2004-08-28 08:13:18

Temat: Kaszak okolicy zausznej
Od: <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę grupowiczów o poradę,
od ok. 6 tygodni mam za uchem narośl, na początku mógł to być pryszcz,
którego próbowałem wycisnąć, potem urosl do rozmiarów 4mm na 13mm i był
pełen wody z ropą. Moja dziewczyna namówiła mnie, żeby to przekuć i wycisnąć
zawartość - co też zrobiliśmy. Potem przez kilka dni było jeszcze większe i
bolało w dotyku. Smarowałem tą narośl balsamem kapucyńskim i z czasem zmalał
do ok 3mm na 7mm z tym, że nie zninkęła. Ostatnio poszedłem z tą sprawą do
dermatologa, który stwierdził, że jest to kaszak i powiedział, że mam pójść
do chirurga na usunięcie. Tego samego dnia umówiłem się na zabieg (wszystko
oczywiście prywatnie bo inaczej to zapisy na 6tygodni) lecz gdy chirurg
zobaczył tego kaszaka to stwierdził, że on by tego nie ruszał, mam się
zjawić za 2 tygodnie, zeby rzeczywiście mógł stwierdzić czy to jest kaszak i
co się z tym dzieje a jeżeli nie będzie rosnąć to on by tego w ogóle nie
ruszał

I bądź tu człowieku mądry. Dermatolog mówi - usuń, chirurg - nie usuwaj.
Proszę grupowiczów o poradę.

I jeszcze jedno - jeżeli usunąć to u kogo? Jestem z Trójmiasta.

Pozdrawiam,
iqcity

2. Data: 2004-08-29 17:56:18

Temat: Re: Kaszak okolicy zausznej
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <I...@i...pl> napisał w wiadomości

> I bądź tu człowieku mądry. Dermatolog mówi - usuń, chirurg - nie usuwaj.
> Proszę grupowiczów o poradę.

Moja szklana kula mówi mi: "nikt nie udzieli Ci takiej porady przez
internet......"

Naprawdę, bez złośliwości......
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

szpital kliniczny - jaki to jest?
mieśniak
Męski problem ze swędzącym napletkiem :(
"kluska w gardle"
czy od wstrząsu można stracić wzrok?