Kaszuby

1. Data: 2005-06-22 18:04:56

Temat: Kaszuby
Od: "kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W końcu tygodnia jadę na tydzień w okolice Kościerzyny.Czy mozecie mi
polecic jakieś warte zobaczenia miejsca z punktu widzenia ogrodnika amatora?
Np.fascynująco zaopatrzone szkółki albo ogrody które warto zwiedzić? Nie ma
takich informacji w przewodnikach a ja tam bede cały tydzień i bedę miała
czas bo jade się wczasować:))) Będę wdzięczna za wszelkie "namiary"
pzdr
Kuleczka

2. Data: 2005-06-22 18:24:38

Temat: Re: Kaszuby
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuleczka" napisała:
> [...]
> amatora?
> Np.fascynująco zaopatrzone szkółki albo ogrody które warto zwiedzić?

Tuż za Kościerzyną, w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie (droga nr 214 do
Łeby) jest szkółka Państwa Wentów, po prawej stronie wyjeżdżając z
Kościerzyny. Dużo, sympatycznie i w miarę tanio, większość własnej
produkcji! Przy okazji kompozycje ogrodowe do obejrzenia.

Jadąc dalej, po ok. 10km, w Stężycy skręcić w prawo, i dalej w miejscowości
Gołubie jest ogród dendrologiczny. Obejrzeć warto, do kupienia nic lub
prawie nic.

Jadąc dalej, po przejechaniu ok. 45km jest mój ogród :-)))
Tak się składa, że w przyszlym tygodniu będę prawie cały czas w ogrodzie.
Zapraszam serdecznie, szczegóły na priv.
Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

3. Data: 2005-06-23 13:22:26

Od: "kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:d9camo$hqa$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak się składa, że w przyszlym tygodniu będę prawie cały czas w ogrodzie.
> Zapraszam serdecznie, szczegóły na priv.
> Pozdrowienia
> --
serdecznie dziekuję, odezwę się:)
pzdr Kuleczka