Kat. wojskowe. - Czy HBS mi tutaj pomoze zdobyc B albo D? :)

1. Data: 2002-04-18 00:33:39

Temat: Kat. wojskowe. - Czy HBS mi tutaj pomoze zdobyc B albo D? :)
Od: Krzys <krzys@[no-spam]s-i.one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych Grupowiczow:)

Zwracalem sie juz kiedys tutaj o pomoc i z otrzymanej bylem bardzo
zadowolony. Czasem dobrze moc sie poradzic fachowcow na forum. :))

Teraz znowu mam pytanie:

Czy to, iz mam HBS moze mi pomoc w otrzymaniu kat B albo D, tej
wojskowej kat ?
Czy to, iz mam tego wirusa to jest wystarczajacy powod?
Wiecie, dieta, i takie tam... Przeciez krwia moge zarazac...
Narazie mam A ale jakos nie usmiecha mi sie...
Jesli to bedzie podstawa do zmiany to ja z checia!
Zawsze sie lepiej zabezpieczyc i spac spokojnie. Bo do armi mnie nie
ciagnie :((( I po co mam im tam partaczyc i dezorganizowac robote? Niech
sobie poszukaja lepszych ode mnie :)

Ok, z gory dzieki za informacje!
Bede wdzieczny za wszystkie info na ten temat. Prosze rowniez o krotkie
umotywowanie ew. odpowiedzi :)))) To tak na zapas, zebym mial co mowic
szanownej komisji lekarskiej.

Pozdrawiam wszytskich serdecznie !
Krzys

PS. Jesli na priva, to z maila prosze usunac [no-spam].

2. Data: 2002-04-18 04:52:31

Od: "walkiria" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

HBS + to kategoria D albo nawet E. Ja mam (i to juz 18 lat a mam 26),
potrzebne sa archiwalne badania (oprocz biezacych), wszelkie wypisy ze
szpitala/szpitali zwiazane z HBS itp. Chcieli mi dac E, ale ublagalem D ;-).
Przynajmniej pracodawca nie patrzy jak na wariata....

pozdrawiam
PK

3. Data: 2002-04-18 09:02:35

Od: jakub <r...@w...polska.depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Apr 2002 02:33:39 +0200
> [...]

> Pozdrawiam wszytskich serdecznie !
> Krzys
>
> PS. Jesli na priva, to z maila prosze usunac [no-spam].

ja dostalem d

4. Data: 2002-04-19 11:30:11

Od: Krzys <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Dzieki za pocieszajace odpowiedzi:)))
Poczekam az mi ktorys raz przysla wezwanie po bilet i machne im przed
nosem papierkami!
Heh, jak ja nie znosze ARMI :)))
Perzyznam, ze bedzie mi niezmiernie milo powiedziec kolesiowi ze nie
moze mnie zakoszarowac (czy jak sie to nazywa) bo ja jestem hory :>>>>
Pewnie mu minka zrzednie...
Hihhihihihi- bedzie mnie musial skierowac na komisje lekarska. :>>>
DOCZEKAC SIE NIE MOGE mojego wyjazdu do WKU :))
Przynajmniej taki pozytek z tej choroby- bo ta dieta..

Pozdrawiam wszystkich!
Krzys

Ps. Wlasnie, dieta... Czy wy ja stosujecie? Jak z piwem? Jak z inymi
coodami? Mnie nic a nic nie boli- moge jesc cokolwiek, ale slyszalem ze
moze bolec za pare lat :(
Mozecie sie podzielic doswiadzceniami?
Dzieki!
Moze byc nawet na priva :)