Katar

1. Data: 2000-01-14 15:38:16

Temat: Katar
Od: "Caleb" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cze
Od 4 lat mam katar, ale nie da się go wydmuchać tylko mam opuchnięty nos(od
środka).
Nie jestem na nic uczulony. Łykam Claritine i Contac. Co to może być?

--
***Filip Muskalski "Caleb"***
***c...@p...fm***

2. Data: 2000-01-15 06:12:47

Temat: Re: Katar
Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Caleb napisał(a):

> [...]
> środka).
> Nie jestem na nic uczulony. Łykam Claritine i Contac. Co to może być?

Przewlekły katar!

z życzeniami zdrowia

M.A.

3. Data: 2000-01-15 11:10:52

Temat: Odp: Katar
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem powiniennes odstawic Claritine i Contac ( zwlaszcza ten
drugi ). Dzialanie Contacu polega na obkurczaniu naczyn krwionosnych blony
sluzowej nosa. W normalnym katarze jest to jak najbardziej pozytywne, bo
zmniejsza wydzielanie sluzu i ulatwia przetrwanie tych kilku dni. Na dluzsza
mete jednak obkurczenie naczyn prowadzi do zabuzenia odzywienia tych tkanej,
a efektem tego jest "przewlekle zanikowe zapalenie blony sluzowaj", czyli po
ludzku mowiac katar non-stop. W zasadzie identycznie dzialaja tez wszelkie
krople do nosa typu: Xylometazolin itp. Po bardziej szczegolowa porade
wybierz sie do laryngologa.
Pozdrawiam,
SG

Użytkownik Caleb <c...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:IpHf4.23451$X...@n...tpnet.pl...

4. Data: 2000-01-16 18:46:22

Od: "Caleb" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Byłem już u kilku laryngologów, ale nic specjalnie nie mieli do powiedzenia.
Czy jeśli odstawie wszystko to po jakimś czasie katar zniknie, czy będzie do
końca życia??

--
***Filip Muskalski "Caleb"***
***c...@p...fm***

5. Data: 2000-01-16 23:36:28

Od: "Nazgul" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2000-01-16 23:46:29

Od: "Nazgul" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nos(od
> środka).
> Nie jestem na nic uczulony. Łykam Claritine i Contac. Co to może być?

chlamydie
Slina i lodowka
rozszczep podniebienia u noworodka
Choroba Lokomocyjna