[Inne}] Gdzie kupic srebrną igłe?

11. Data: 2006-03-23 08:54:49

Temat: [Katowice] zdjecia ze spotkania
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Sa juz zdjecia z ostatniego spotkania w Katowicach. Na razie bez opisów.
www.robotki.katowice.prv.pl

Jesli macie jakies inne ciekawe zdjecia (zeby nie dublowaly sie z tymi,
które juz sa),
to podeslijcie mi: k...@g...pl

Pozdrawiam,
Magda (Kuleczka) - Katowice

12. Data: 2006-03-23 10:19:05

Temat: Re: [Katowice] zdjecia ze spotkania
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka wrote:

> Sa juz zdjecia z ostatniego spotkania w Katowicach. Na razie bez opisów.
> www.robotki.katowice.prv.pl

Widzę, że przygotowania do Wielkanocy w pełni :). Wszystkie prace bardzo
mi się podobały.
Pytanie do autorki pracy ze zdjęcia 51: czy to początek frywolitkowej
bluzki? Ile czasu zajęło zrobienie tego co na zdjęciu? Z czego to jest
zrobione i czy nie jest zbyt sztywne?

Pozdrawiam
Bea

13. Data: 2006-03-23 10:48:35

Temat: Re: [Inne}] Gdzie kupic srebrną igłe?
Od: " Anna" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika < napisał(a):
Witaj Moniko,
wszystkie podane przez Ciebie igly sluza do zszywania WLOCZEK. "Knitting
needle", to igla do wykanczania swetrow, zszywania etc. To sa b. grube igly,
nie nadajace sie w ogole do haftu. (no, byc moze, do tapestry
work=autentycznego haftu gobelinowego). A Pusia pytala, o ile dobrze
zrozumialam o igle do haftu. Srebrnych igiel hafciarskich nie znam. Platynowe,
platynowane, zlote i pozlacane tak.
serdecznie pozdrawiam,
Anna
O.C_P
> Znalazłam parę zagranicznych sklepów gdzie są jakieś srebrne igły:
>
> http://www.knittersreview.com/boutique/product.asp?p
ID=53&cID=27

> http://www.thewoolshack.com/accessories.htm?action=d
etail&ID=54 (pod

14. Data: 2006-03-23 13:41:29

Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszytskie porady w imieniu kolzenaki.
Dostalam tez info na prywatnego maila od wlasciciela sklepu ,
ze mozna sie juz zaopatrzyc w igly bez niklu tutaj:
http://glinki.com/?l=fac0dc
wiec jesli ktos ma jeszcze podobny problem to warto zakupic.
Pozdrawiam
Pusia

15. Data: 2006-03-27 12:51:15

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.robotki.katowice.prv.pl

Dziewczyny!!! jestesm pod wrazeniem wsyztskich prac!!!
a wszytskie szydelkowe bluzeczki po prostu powaliły mnei na kolana!
Rewelacja!

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

16. Data: 2006-04-04 13:01:16

Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie do autorki pracy ze zdjęcia 51: czy to początek frywolitkowej
> bluzki? Ile czasu zajęło zrobienie tego co na zdjęciu? Z czego to jest
> zrobione i czy nie jest zbyt sztywne?

To początek kamizelki (na bluzkę byloby za dziurawe), zaczęłam robić na
początku roku, natomiast bluzeczkę z poprzednich zdjęć (46, 47, 48) robiłam
cały rok.
Faktycznie, jest trochę sztywna, drapie - zwłaszcza jak się jest moooocno
opalonym ;-) ale da się wytrzymać.
Beżową robiłam z aidy coatsa 20, kremową z 10 - dużo szybciej idzie, ale i
elementy są większe.

Mycha

xxx dla blizniaczek
linuxowy pingwinek
xxx damy z różnych epok
[szydelko] wielkanocne koszyczki (english)
szydełkowe zabaweczki