Katulowisko - Czyli jak pisać o przyrodzie

91. Data: 2005-05-20 08:05:31

Temat: Re: Katulowisko - Czyli jak pisać o przyrodzie
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
news:d6g0dh$14n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W wiadomości news:d6fh8c$3gu$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna
Tkaczyk

> Dokopywanie kojarzy mi się z chamstwem, a ja swoje złośliwości,
jak już
> wcześniej zauważyła E.W. serwuję w białych rękawiczkach.

Jeżeli już przywołujesz tu moją wypowiedź, to proszę, użyj
_właściwego_ nicka lub _prawdziwych_ inicjałów.

Pozdrawiam
Ewa Zboińska (T.W.)

92. Data: 2005-05-20 08:26:44

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d6k5li$5d2$1@nemesis.news.tpi.pl T.W.
<t...@w...pl> napisał(a):

> Jeżeli już przywołujesz tu moją wypowiedź, to proszę, użyj
> _właściwego_ nicka lub _prawdziwych_ inicjałów.

Hejka. Oki. :-) Dołożę niezbędnych starań następnym razem.
W ramach rekompensaty chciałbym Ci przyznać rację, co do trudnego
kiełkowania nasion lawendy. Pod koniec marca wysiałem torebkę nasion do
doniczki wkopanej w ziemię na działce. Jak do tej pory zero wschodów. :-(

> Pozdrawiam
> Ewa Zboińska (T.W.)

Pozdrawiam :-) Ja...cki

93. Data: 2005-05-20 08:45:21

Od: "Dziadek" <d...@p...invalid.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> [...]
> kiełkowania nasion lawendy. Pod koniec marca wysiałem torebkę nasion
> do doniczki wkopanej w ziemię na działce. Jak do tej pory zero

Pozdrawiam :-) Ja...cki

Lawenda to zapach dla starych kawalerów a Ty masz uroczą Małżonkę, więc ona
(ta lawenda) ani myśli wschodzić :-D

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

94. Data: 2005-05-20 08:50:22

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Biernacka" <a...@b...com.pl>
[...]
> Oceniac to co robi, mimo, ze o to nie prosila.
[...]

???
To po co umieściła tę stronę w Internecie?
Dla niewidomych?
;-)))
pozdr. Jerzy

95. Data: 2005-05-20 10:14:10

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> katują!
>
> moon

Ale kapują ?

Pozdrawia zrozumiale boletus

96. Data: 2005-05-20 10:16:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest to na 100 % ropucha szara.
> Ropucha zielona jest żółto szara
> z wyrazistymi zielonymi plamami.
> --
> pozdrawiam
>
> Arkadiusz Prażmowski

Czy to nie jest zwykła żaba ?

Pozdrawia zamiennie boletus

97. Data: 2005-05-20 10:21:51

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [...]
>
> ???
> To po co umieściła tę stronę w Internecie?
> Dla niewidomych?
> ;-)))
> pozdr. Jerzy

Dla niemych;-)

Pozdrawia bo
le
tus

98. Data: 2005-05-20 11:19:26

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d6kf42.3dk.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<d...@p...invalid.onet.pl> napisał(a):

> ... a Ty masz uroczą Małżonkę,
> :-D

Hejka. Henryku! Od dawna jesteś ulubieńcem mojej żony. :-)
Pozdrawiam sympatycznie Ja...cki
PS Jak śpiewa Młynarski: "pani jest moją wielbicielką, ja jestem pani
ulubieńcem. :-D

99. Data: 2005-05-20 12:00:17

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" napisał:
> To po co umieściła tę stronę w Internecie?
> Dla niewidomych?
> ;-)))

Moze zapytaj? :)

A tak na serio - dziennie ogladam wiele stron. Niektore mi sie podobaja i
jesli mam czas to czasem pisze do autorow pare slow uznania. Czasem mi sie
podobaja, ale zawieraja jakies bledy - jak mi sie chce to pisze, ze w/g mnie
to i to jest inaczej. A niektore strony mi sie nie podobaja. Ale nigdy nie
przyszlo mi do glowy, zeby o tym pisac autorom. Wydaje mi sie dosyc
oczywiste, ze ludzie sie roznia sposobem widzenia swiata, wiedza, rozne
rzeczy sa dla nich wazne. Nie widze powodu, zeby krytykowac innych za to, ze
sa inni. Oceniac ich tylko dlatego, ze co innego jest dla nich wazne. A juz
na pewno nie wolno ich ranic i upokarzac, z tego powodu, ze inaczej sie
widzi pewne rzeczy. I to tyle.

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

100. Data: 2005-05-20 13:14:08

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Czy to nie jest zwykła żaba ?
>
> Pozdrawia zamiennie boletus

Żaba zdecydowanie odpada. Jak wspomniałem 100% na Bufo bufo.
Po samym opisie Katuli
można rozpoznać ropuchę szarą.
Ropuchy zielone nie są takie ociężałe
i kicają jak zające ;-)
a żaby jeszcze lepiej :-)

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

Drewutnia - kupię
Jak sie pozbyc korzenia???
winorosle
jak zwalczyć muszki w kwiatach doniczkowych?
Bonifacy