Kawalek

1. Data: 2012-01-17 06:36:44

Temat: Kawalek
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

Uslyszalem dzis w radiu.
Po "Hearts a mess" Gotye powraca nowym, jeszcze lepszym kawałkiem:
http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY
A może tamten juz mi sie troszke przejadl?
Kto nie slyszal, to polecam.

2. Data: 2012-01-17 10:23:45

Temat: Re: Kawalek
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 07:36, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> [...]
kawałkiem:http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY
> A może tamten juz mi sie troszke przejadl?

trzy akordy, kompletny brak dynamiki, nudna linia melodyczna, tekst
ujdzie... ogolnie lipa na resorach, zwlaszcza ze to namiastka Police

3. Data: 2012-01-17 10:38:01

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-17 11:23, było cicho i spokojnie, aż tu J-23 jak pierdolnie:
kawałkiem:http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY

> trzy akordy, kompletny brak dynamiki, nudna linia melodyczna, tekst
> ujdzie... ogolnie lipa na resorach, zwlaszcza ze to namiastka Police

Imo The Police to przeciez trompka pompka i organki:
http://www.youtube.com/watch?v=x7fMZxJ0EVg
No ale jak ktos dostal taka prymitywna gitara po uszach, to nic
dziwnego, ze nie ma juz czucia.

4. Data: 2012-01-17 10:48:09

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 11:38, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> [...]
organki:http://www.youtube.com/watch?v=x7fMZxJ0EVg
> No ale jak ktos dostal taka prymitywna gitara po uszach, to nic

wlasnie o tym mowie ze to jest g... muzyczne, ogolenie nie do
strawienia, po kilu taktach wylaczam, moj rekord wynosi 52 sek. tyle
przetrwalem

5. Data: 2012-01-17 11:01:29

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-17 11:48, było cicho i spokojnie, aż tu J-23 jak pierdolnie:

> wlasnie o tym mowie ze to jest g... muzyczne, ogolenie nie do
> strawienia, po kilu taktach wylaczam, moj rekord wynosi 52 sek. tyle
> przetrwalem

A ja ci mowie, ze nie jestem skazony tym gownem z The Police, wiec nie
mam twoich uprzedzen.
Poza tym juz poprzednio wyraziles swoja opinie na tyle jasno, ze nie
musisz sie dalej przypierdalac.

6. Data: 2012-01-17 11:39:10

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 12:01, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> [...]
> mam twoich uprzedzen.
> Poza tym juz poprzednio wyraziles swoja opinie na tyle jasno, ze nie

jak bedziesz dluzej sluchac takiej muzy to jaja zamienia ci sie w
orzeszki pistacjowe
zobacz (posluchaj) jak sie kiedys gralo, bo cos mowiles o gitarowym
graniu:

Alvin Lee - Ten Years Later - Hey Joe - Live (1979)
http://www.youtube.com/watch?v=URLRbxJcMsw&feature=r
elated

po tym to juz moze nastapic cisza...

7. Data: 2012-01-17 12:10:32

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-17 12:39, było cicho i spokojnie, aż tu J-23 jak pierdolnie:

> [...]
> graniu:
>
> Alvin Lee - Ten Years Later - Hey Joe - Live (1979)

A czy dalbys rade zwerbalizowac, w jakim celu mialbym chciec sluchac
takiej muzyki i to jeszcze koncertowki z wyciem stada, fu.
Obecnie muzyki nie slucha sie juz dla samego jej sluchania, jako akurat
bardziej przyjemnego sposobu na zabicie nudy niz inne, na ktore tez nie
ma sie ochoty, ale jako izolacji akustycznej, ktora izoluje czlowieka od
calej gamy roznych dzwiekow roznych urzadzen, rozmow w pracy czy w domu.
Ja do tej izolacji uzywam zwykle chiilloutu i Gotye dobrze mi sie w nia
wpasowuje. Generalnie lubie muzyke dobra jakosciowo, poniewaz nawet jak
nie wsluchuje sie w nia uwaznie, to jednak od czasu do czasu uswiadamiam
sobie jej obecnosc i sprawia mi ona przyjemnosc.
Piesci ucho.
Znacznie przyjemniej mi sie pracuje i duzo lepiej sie czuje z nia, niz
bez niej lub z byle jaka.

8. Data: 2012-01-17 12:34:10

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Alvin Lee - Ten Years Later - Hey Joe - Live (1979)
> http://www.youtube.com/watch?v=URLRbxJcMsw&feature=r
elated
> po tym to juz moze nastapic cisza...

Kwestia gustu. Do mnie to w ogóle nie trafia. W każdym razie ten akurat
kawałek.

N.

9. Data: 2012-01-17 12:48:43

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-17 12:39, było cicho i spokojnie, aż tu J-23 jak pierdolnie:

> jak bedziesz dluzej sluchac takiej muzy to jaja zamienia ci sie w
> orzeszki pistacjowe

BTW znane mi kobiety chyba jednak wola orzeszki pistacjowe niz jakis
salceson.

10. Data: 2012-01-17 13:39:57

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23"

>Alvin Lee - Ten Years Later - Hey Joe - Live (1979)
>http://www.youtube.com/watch?v=URLRbxJcMsw&feature=
related

Spodziewanym dla mnie wyborem wykonawcy tego kawałka, był jednak Jimi.
"Jimi died because jesus needed guitar lessons"

pzdr
olo

To przez katolików wszystko drożeje.
taśma amatorska czy profesjonalna ?