Kenzo jak z trwałością?????????

1. Data: 2003-04-16 06:45:38

Temat: Kenzo jak z trwałością?????????
Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Bardzo podobają mi się perfumki Kenzo L'eau par Kenzo.Mam pytanko do ich
użytkowniczek jak jest z ich trwałością? Pozdrawiam!

1. Data: 2003-04-16 06:53:52

Temat: Re: Kenzo jak z trwałością?????????
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> Bardzo podobają mi się perfumki Kenzo L'eau par Kenzo.Mam pytanko do ich
> użytkowniczek jak jest z ich trwałością? Pozdrawiam!
>
> --
Witam

Jak dla mnie Kenzo wszystkie sa trwale - nawet LE MONDE.
Bardzo je lubie.

1. Data: 2003-04-16 07:28:54

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karla71 " wrote:

> Witajcie!
> Bardzo podobają mi się perfumki Kenzo L'eau par Kenzo.Mam pytanko do
> ich użytkowniczek jak jest z ich trwałością? Pozdrawiam!

Tak jak z kazdymi perfumami, zalezy od Twojej skóry - czy jest sucha czy
dobrze nawilzona.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-16 09:04:56

Temat: Odp: Kenzo jak z trwałością?????????
Od: "JJ" <!$#%&&)&*_(*+++(@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam wodę toaletową i jest trwała i dosyć intensywna JJ

1. Data: 2003-04-16 14:28:20

Od: "yba" <y...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

L'eau par Kenzo używam namiętnie. Wg mojego nosa są nietrwałe, bo po
godzinie nie czuję ich wcale, buuuuu

yba

1. Data: 2003-04-16 16:08:31

Od: "Anja" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-16 17:51:26

Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wszystkie opinie!!!
To tylko utwierdziło mnie w przekonaniu że dobrze wybrałam!!!Pozdrawiam!

Nowa strona http://lysienie.info/
sucha skora głowy
Wrocław, Korona, Inglot, promocja
pewna taka wątpliwość natury obyczajowo-kosmetycznej :)
Matowanie mieszanej i tlustej skory