Kiedy PiS przyzna się do porażki w wyborach 2010?

211. Data: 2010-07-20 21:18:09

Temat: Re: Kiedy PiS przyzna się do porażki w wyborach 2010?
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 20-lipiec-10, kiedy cbnet otworzył usta i usenet napełnił się
słów muzyką:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:tm2ywy5t2vxn$.dlg@trenerowa.karma...

> Inaczej?
> Bo m.in. ty bez projekcji nie dajesz rady?

Za to Ty dajesz radę tylko z projekcją :)

> To sztuczny podział IMHO.
> BTW zauważ, że ludzie najbardziej oderwani od rzeczywistości, czy
> najbardziej impulsywni, są w skutek tego najczęściej gorzej wykształceni.

Prości niekoniecznie pod względem wykształcenia. Chodzi mi o pojmowanie
świata, pewne proste, elementarne zasady.

> A masz pewność, że posiadasz zdolność aby to choć trochę ogarnąć?
> Bo ja nie mam. :)

No to pa :)

212. Data: 2010-07-20 22:17:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprowadzenie wątku do kwestii personalnych, oznacza jego koniec.

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:csivh3d1c719$.dlg@trenerowa.karma...

213. Data: 2010-07-20 22:22:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:v42xtsa0xotc.dlg@trenerowa.karma...

> Prości niekoniecznie pod względem wykształcenia. Chodzi mi o pojmowanie
> świata, pewne proste, elementarne zasady.

Fakt, że zadziwiają mnie w tym gronie osoby baaaardzo mocno wykształcone.

--
CB

214. Data: 2010-07-20 22:23:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo. :)

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1kougirhk9mn3.dlg@trenerowa.karma...

215. Data: 2010-07-20 22:28:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1fflmx3vykpqb$.dlg@trenerowa.karma...

> Nie. Stać mnie na to, żeby patrzeć na Twoje głupoty i oszczerstwa ze
> spokojem.

Mam do ciebie pytanie i chciałbym, abyś podszedł do niego uczciwie.

Odwróćmy role w tym tekście: ty zapytałeś, a ja odpowiedziałem tak jak
powyżej.

Jakie wnioski wyciągnąłbyś z takiej mojej odpowiedzi?
Napisz. :)

--
CB

216. Data: 2010-07-20 23:01:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie. Stać mnie na to, żeby patrzeć na Twoje [teksty] ze spokojem.

Mam do ciebie pytanie i chciałbym, abyś podszedł do niego uczciwie.

Odwróćmy role w tym tekście: ty zapytałeś, a ja odpowiedziałem jak

217. Data: 2010-07-21 06:27:15

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 21-lipiec-10, kiedy cbnet otworzył usta i usenet napełnił się
słów muzyką:

> Sprowadzenie wątku do kwestii personalnych, oznacza jego koniec.

Mogę założyć nowy wątek, jeśli to załatwi kwestię. Ale i tak rozmawiamy tu
często "okołowątkowo". Nie chcesz, nie musisz przecież.

218. Data: 2010-07-21 06:28:50

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wiadomości news:1fflmx3vykpqb$.dlg@trenerowa.karma...

> Mam do ciebie pytanie i chciałbym, abyś podszedł do niego uczciwie.

Nie chce mi się :)

> Odwróćmy role w tym tekście: ty zapytałeś, a ja odpowiedziałem jak
> powyżej.
>
> Jakie wnioski wyciągnąłbyś z takiej mojej odpowiedzi?
> Napisz. :)

Sam se wyciągnij i napisz, jak zwykle zresztą :)

219. Data: 2010-07-21 07:58:31

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Postawa mocno bezsensu. Wyjdzie Ci bokiem. Coś się rypnie prędzej czy
> później, bo Cię tak samo szlag trafia, jak całą obserwującą scenę
> polityczną scenę resztę.
>
> Apel (by) Druch - btw gdzie zniknął nasz naczelny redaktor? :
> Powróćmy do starego p.s.p., gdzie był magiel towarzyski bez polityki,
> religii, gdzie się tworzyło freestylowe wiersze online i było zabawnie.
> 10 kwietnia nas podzielił. Wcześniej potrafiliśmy się kłócić o byle co,
> ale było zabawnie, teraz to nadęta grupa osób, która się dzieli na Polaków
> i pseudo-polaków.

Moim zdaniem po prostu wylazło to, co skrzętnie do tej pory ukrywane było
pod małymi złośliwostkami, freestylową gadką i widowiskowym mocowaniem się w
kisielu. Czy wylazło na długo? Zawsze wydawało mi się, że nagłe wybuchy
szybciej uspokajają i lepsze są niźli powolne a długotrwałe wyciskanie...
ale teraz jakoś coraz mniej w to wierzę.
I z tego wszystkiego długie zdania mi wyszły, co zupełnie nie w moim stylu.
Ble...

Qra

220. Data: 2010-07-21 08:01:05

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 09:58, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:

> [...]
> ale teraz jakoś coraz mniej w to wierzę.
> I z tego wszystkiego długie zdania mi wyszły, co zupełnie nie w moim stylu.

Po prostu wylazło z Ciebie to co do tej pory skrzętnie ukrywane
było ;-)

Stalker

Zanim rzucisz kamieniem...
Informacje mile widziane i niemile widziane ("PLONK" jako tarcza)
LOS POLAKA...
ZAPYTAWYWANIE...
CZY TO...