Kiedy PiS przyzna się do porażki w wyborach 2010?

221. Data: 2010-07-21 08:19:44

Temat: Re: Kiedy PiS przyzna się do porażki w wyborach 2010?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jul 2010 01:01:05 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Po prostu wylazło z Ciebie to co do tej pory skrzętnie ukrywane
> było ;-)
>
> Stalker

Tasiemce :-PPP

222. Data: 2010-07-21 08:56:48

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Tasiemce :-PPP

Właśnie. Dzięki grupie się odrobaczę, ha!

Qra

223. Data: 2010-07-21 23:13:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:v436jfyyp2rx.dlg@trenerowa.karma...

> Nie chce mi się :)

Szkoda. :)

> Sam se wyciągnij i napisz, jak zwykle zresztą :)

Mnie uderzyła najbardziej jedna rzecz, i chciałem wiedzieć, czy także
~podobnie byś odebrał moją taką wypowiedź.

No ale skoro cykasz, to OK, zostawmy to. ;)

--
CB

224. Data: 2010-07-22 22:45:39

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 22-lipiec-10, kiedy cbnet otworzył usta i usenet napełnił się
słów muzyką:

Cyk cyk :)

225. Data: 2010-07-23 20:04:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> [...]
> że nagłe wybuchy szybciej uspokajają i lepsze są niźli powolne a
> długotrwałe wyciskanie... ale teraz jakoś coraz mniej w to wierzę.

Ujawniliśmy się z poglądami i teraz nic nas nie uratuje. Ciekawe, że
przed 10 kwietnia nie zdarzyło mi się nigdy w jakikolwiek ostry sposób
dyskutować z ludźmi którzy mają inne poglądy polityczne.

> I z tego wszystkiego długie zdania mi wyszły, co zupełnie nie w moim
> stylu. Ble...

Skrzętnie się ukrywałaś ;)

--

Paulinka

Zanim rzucisz kamieniem...
Informacje mile widziane i niemile widziane ("PLONK" jako tarcza)
LOS POLAKA...
ZAPYTAWYWANIE...
CZY TO...