Kiedy będzie spotkanie w Warszawie?

1. Data: 2001-10-05 18:02:29

Temat: Re: Kiedy będzie spotkanie w Warszawie?
Od: "Itlina" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Jak się ktoś czuje urażony moim zachowaniem na grupie to przepraszam.
| Ciekawe ile jesze razy będę przepraszał 7 czy 77x... ;)

musialbys to powtorzyc 500 razy ;)))

Itlina
p.s. sorry ze tak sie wtracam

--
Czasem pomiędzy kartki własnego życia trzeba dyskretnie wkładać erratę.

1. Data: 2001-10-05 19:26:34

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oliwia"
> to dlaczego mowisz w liczbie mnogiej ....... czy jest Cie wiecej? ;-)))

Bo to takie naleciałości z czasów komuny Towarzyszko ;)

> Mam wrazenie ze mowisz o "pewnosci lubienia" o jakiejs glebszej wiezi
psychicznej .....

To masz bardzo dobre wrażenie - ja takie też mam o Tobie ;)
Ciekawe czy ulegnie ono weryfikacji po najbliższym spotkaniu? :)

1. Data: 2001-10-05 19:29:02

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ajtne" o strzelcach:
> Zdecydowanie! NAJLEPSI!!!!!!

Chyba mi nie powiesz, że jesteś zodiakalnym strzelcem?
Bo jak tak to mnie postrzeliłaś i leżę w kałuży krwi ;)

> zabiegana joa

Nie daj się poganiać ;)

1. Data: 2001-10-05 20:06:44

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" :

> No ladnie - a ode mnie sie zdaje, ze zaczelo.
> Ja za z 7 grudnia.
> Wiem, wiem - nie wygladam:)
> Jo.

A może ascendent;) ?
Skorpiony, jak każdy znak, mają też dobre cechy, zwłaszcza temperament:).
E.

1. Data: 2001-10-05 20:09:54

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva <e...@w...pl> w artykule news:9pl3op$q39$1@news.tpi.pl pisze...

> Skorpiony, jak każdy znak, mają też dobre cechy, zwłaszcza
temperament:).

Skorpiony są dozgonnymi i stałumi przyjaciółmi. Takimiż są wrogami...
Daga

1. Data: 2001-10-05 20:19:38

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga Gorczyńska" :

> temperament:).
>
> Skorpiony są dozgonnymi i stałumi przyjaciółmi. Takimiż są wrogami...
> Daga

Wiem, bo mam w rodzinie :)

Pamięć doskonała;) krzywd kiedyś doznanych, ale przyjaciel zawsze może na niego
liczyć. Pracowitość
i ambicja.
Otwartość. No i ten kolec jadowy też ;), gdy ktoś go zawiedzie. Poleganie głównie na
sobie.
Wytrwałość w dążeniu do celu. Potrzeba kontaktów z ludźmi ale bez przesady.
To opis "z natury" :) - moja mama.

Eva

1. Data: 2001-10-05 21:33:20

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "Andrzej Litewka"
>
> w czym ? ......... ze tak niesmialo zapytam?
>
> Oliwia

w strzelaniu na oslep
:))))

pozdrowionka
Waleria

1. Data: 2001-10-05 21:36:26

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Saulo

> to ja tez przeniose z 29 czerwca ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))
>
> Oliwia

bedziemy czcic polrocze
:))))

pozdrowionka
Waleria

1. Data: 2001-10-05 21:38:38

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> napisał w wiadomości

> To mnie byłoby bliżej...;) tylko siedem dni !:))
> Czyzby sami strzelcy!?
> Ale prawdy sa dopiero w chińskim kalendarzu...;)

Waleria
Kuziorozec
z ascendentem w Byku
:))))

pozdrawionka

Waleria

p.s rzeczywiscie - strzelcow cale tabuny
:)))

1. Data: 2001-10-06 01:17:43

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9pl3op$q39$...@n...tpi.pl, Eva at e...@w...pl wrote on 5-10-01
22:06:

> Użytkownik "Joanna" :

> A może ascendent;) ?
> Skorpiony, jak każdy znak, mają też dobre cechy, zwłaszcza temperament:).
> E.

Zapomnialam, co mam w ascedencie,
a, juz pamietam - Waga.
+ ksiezycowy Lew.
Jo.

Muzyka przyjazna pieszczotom
W sprawie watku ODPOWIEDZIALNOSC i K2001
Prozak
Kontrowersyjny temat!
Dziwna sytuacja...(tesciowa-maz )