Kiedy kwitną jabłonie na Mazowszu

1. Data: 2010-04-19 07:58:01

Temat: Kiedy kwitną jabłonie na Mazowszu
Od: Tomek Banach <b...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kiedy kwitną jabłonie na Mazowszu i ile czasu drzewa mają kwiaty ?
Chodzi o to że jest plan wycieczki rowerowej z Warszawy do Warki a szlak
prowadzi sadami, więc co by poprawić sobie widoczki chcemy pojechać w
czasie gdy zakwitną drzewa.

--
Tomek

2. Data: 2010-04-19 09:06:09

Temat: Re: Kiedy kwitną jabłonie na Mazowszu
Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Banach" wrote...

> Kiedy kwitną jabłonie na Mazowszu i
> ile czasu drzewa mają kwiaty?

Juz zaczynają w Warszawie wiec trzeba się spieszyc :)

3. Data: 2010-04-19 09:47:07

Od: Tomek Banach <b...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-19 11:06, Aaron pisze:
> "Tomek Banach" wrote...

> Juz zaczynają w Warszawie wiec trzeba się spieszyc :)

no właśnie wczoraj kręciłem się po okolicach miasta i wydawało mi się że
mignęło mi białe drzewko - jak długo utrzymują się kwiaty ?

--
Tomek

Gdzie kupić?
Zamiast lisci kwiaty
donica waska fornir do domu - sprzedam, bo musze ;-(
co to za roślina?
JAK SIE OCHRONIC PRZED PYLEM ?