Kiedy łożysko przedwczesnie się starzeje?

1. Data: 2002-06-06 19:44:06

Temat: Kiedy łożysko przedwczesnie się starzeje?
Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co robi się wówczas, żeby pomóc mamie i dzieciątku? Mam na myśli nie takie
starzenie się łożyska tuż przed rozwiązaniem, ale duuużo wcześniej, gdzieś w
połowie ciąży. Czy taka ciąża z góry skazana jest na obumarcie? Czy można ją
ratować? Jak?
Czy ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć na te pytania?

efka

2. Data: 2002-06-06 21:49:09

Temat: Re: Kiedy łożysko przedwczesnie się starzeje?
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"efka" napisała:
> Co robi się wówczas, żeby pomóc mamie i dzieciątku?
Podaje się hormony wspomagające pracę łożyska. Ale jakie, tego nie wiem, bo
nie musiałam brać. Moja koleżanka, która straciła dziecko (żyło 2 dni)
dowiedziała się, że jej łożysko zbyt wcześnie zaczęło sie starzeć i że
powinna dostawać jakieś hormony. Jakie, niestety, nie pamiętam :-(
Krystyna

Dziwna chrostka na podniebieniu i ucisk w gardle
Pytanie do stomatologow.(mostek czy implant?)
Zanik miesni
Biuletyn DPS FORUM nr 26A z 6 czerwca 2002
Klinika okulistyczna dr. Gierkowej w Katowicach